Ik moest niet lachenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:47 schreef Biels het volgende:
Ga je naar griekenland? Bwwwwwwwwwwwwwhehehehehehehe!
tyf op met dat ondingquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet onze Wesley toch beter, met z'n jacht bij Ibiza. KLOOTZAK!En tevens kan de uitspraak 'geld maakt niet gelukkig' bij deze definitief de vuilnisbak in.
Ik vind d'r niet echt lelijk. Ook niet de mooiste vrouw van NL ofzo, maar lelijk?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
Jammer dat z'n wijf zo lelijk is. Je zou toch verwachten dat een profvoetballer wel wat lekkers kan krijgen.
Ik maakte een sarcastisch grapjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind d'r niet echt lelijk. Ook niet de mooiste vrouw van NL ofzo, maar lelijk?Pic van je vriendin!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik maakte een sarcastisch grapje. Ik zou haar wel geven, mits ik dronken was.
Ja goeie plaat is datquote:
Ik ook. Mits gedrogeerd zoals bij College Teen Fuckfest, met van die joelende Amerikanen en rode bekers.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik maakte een sarcastisch grapje. Ik zou haar wel geven, mits ik dronken was.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook. Mits gedrogeerd zoals bij College Teen Fuckfest, met van die joelende Amerikanen en rode bekers.
Ik vind hem zo'n droeftoeterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet onze Wesley toch beter, met z'n jacht bij Ibiza. KLOOTZAK!En tevens kan de uitspraak 'geld maakt niet gelukkig' bij deze definitief de vuilnisbak in.
Amerikanen drinken op van die college feestjes altijd uit rode danwel blauwe plastic halve-liter bekers.quote:
Nou, ik zou met hem ruilen. Dan maar flaporen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:22 schreef Feejx het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n droeftoeterMet zn flaporen
Mm ok, apart.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Amerikanen drinken op van die college feestjes altijd uit rode danwel blauwe plastic halve-liter bekers.
Wat zijn de hotspots?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:29 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben verleden jaar een week in Berlijn geweest en die stad staat met stip op #1 vetste plaatsen
Berlijn is érg tof inderdaad. Topstad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:29 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben verleden jaar een week in Berlijn geweest en die stad staat met stip op #1 vetste plaatsen
In het Noorden heb je de Kulturbrauerei, dat was toentertijd erg hip (half jaar terug) dus ik neem aan nu nog, verder heb je natuurlijk de Matrix wat wel een trekpleister is, een hele zooi alternatieve/kunstzinnige dingen vooral in Oost-Berlijn als dat je ding is, ik vond het tof om al die krakers in de weer te zien.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:31 schreef Ritmo het volgende:
En ik zit godverdomme thuis, met zwaar kenkerweer en de hond van m'n ouders (verder een lief beest) waardoor ik niet eens een dag de deur uit kan.
De mensen die thuis zitten daar wil je ook niets mee afspreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |