dieren mogen van mij geen mensenetenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Is er een speciale reden dat ze de poes niet mag voeren trouwens?
Hier zijn de honden juist vanwege al dat eten de beste vriendjes van de kindjes
Een hond die niet meteen spontaan is, noem ik toch een angsthaas. Een gemiddelde hond hoeft namelijk niet zo alles te observeren... En met een klein kindje (en van andere kindjes op bezoek uitgaande en eventueel later nog zelf een groter gezin) en katten zou ik dus echt niet voor een Sheltie gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:32 schreef Sorella het volgende:
Geen angsthazen maar afstandelijk, ze kijken eerst de kat uit de boom.
Die van ons was geen zenuwpees.
We hebben heel veel plezier van onze sheltie gehad
ik had begrepen dat die een vrij slechte gezondheid hadden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef sinemet het volgende:
Wat d8 je van een franse bull?
Wij hebben tot onze zoon 2 was een volledig niet aanraken aangehouden, daarna hebben we 1 van onze honden(erg stabiel vond kinderen leuk) vrij gegeven en de andere die wat minder verdraagzaam is nog twee jaar als "verboten" aangemerkt tot ze zelf pogingen deed om contact te maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:51 schreef simmu het volgende:
selene is goed gewend aan de poesjes hoor. dat scheelt. ze mag niet zomaar zelf aan poes gaan plukken, ze mag poes niet voeren (zowel zij als poes proberen om die regel heen te komen trouwens). ik heb de poezen nooit bij selene weggehouden, maar tegelijk steeds wel alleen onder onze supervisie. ik heb daar veel commentaar op gehad, maar nu wel het resultaat dat de poezen en selene prima met elkaar overweg kunnen. die houding gaat ook bij een hondje volgehouden worden.
Weet jij wel dat er rassen zijn, waar een terughoudendheid in gefokt is, zonder angst?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een hond die niet meteen spontaan is, noem ik toch een angsthaas. Een gemiddelde hond hoeft namelijk niet zo alles te observeren...
Als je denkt dat de franse bul een slechte gezondheid heeft is het des te meer nog een reden om de mops ook maar te schrappen hoor!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had begrepen dat die een vrij slechte gezondheid hadden.
iemand begon al over het financiele aspectdaar zijn we ons van bewust. katjes hier worden ook trouw ingeent, onvlooit en ontwormd. we zijn een gezin met potentie. we gaan voor het langzame pad. dat betekent dat we heus wel wat kunnen maar grote kosten graag vermijden.
Ik formuleerde het wat kort door de bochtquote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef bima het volgende:
Weet jij wel dat er rassen zijn, waar een terughoudendheid in gefokt is, zonder angst?
Mijn Ridgback is nergens bang voor, maar kijkt altijd eerst de kat uit de boom.(als hij tenminste wakker is)
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:53 schreef oh-oh het volgende:
Bassets zijn geweldig ja, maar die vallen ondanks hun geringe hoogte toch niet echt onder kleine honden, dat zijn toch wel flinke bakbeesten !
Mijn schoonzus fokt ze en ik geloof dat je 1400 euro per pup mag neerleggen....quote:Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat een fabeltje en ben je voor een rashond met stamboom van een goede fokker ( waar ik dan wel van uit ga dat je koopt als je een rashond-pup wil en geen herplaatsertje of kruising) altijd wel ongeveer even veel kwijt.
Ja maar dat maakt wel echt een behoorlijk verschil hequote:Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo de charme, dat lange lijf
![]()
Maar ik dacht alleen aan schofthoogte, was even de lengte vergeten
Uhm ja, dat is tegenwoordig voor heel veel rassen een hele normale prijs hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn schoonzus fokt ze en ik geloof dat je 1400 euro per pup mag neerleggen....
Dat betaal je zo'n beetje voor elk ras wel hoor, als het een stamboom-pup betreftquote:Op zondag 26 juli 2009 13:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn schoonzus fokt ze en ik geloof dat je 1400 euro per pup mag neerleggen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |