Jij bent veul lekkerder.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Val je trouwens niet op meisjes ofzo?
Dr staat verdoemme een hartstikke mooie meid op de achtergrond, nee jij let op het balkje
Oh.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Val je trouwens niet op meisjes ofzo?
Dr staat verdoemme een hartstikke mooie meid op de achtergrond, nee jij let op het balkje
De PERFECTE resolutie jongeman. Niet te klein, niet te groot. Zeer overzichtelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
JIj hebt echt een gigàntische resolutie
Overzichtelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 21:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De PERFECTE resolutie jongeman. Niet te klein, niet te groot. Zeer overzichtelijk.
Ik bedoel wtf moet je met 1600x1200 of zo. Dan worden veel layouts van websites echt lelijk. En nog wel meer dingen.
Of nog erger: twee schermen
Maar daar heb je tabbladen voor daar onderaan weet je wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overzichtelijk? Je kan er nog niet eens 2 schermpjes op kwijt voordat ie al vol zit
Probeer eens voor de grap 1280x1024 bij jou thuis
Je zult zien dat de letters scherper zijn, en er veel meer op je bureaublad kan
Tenzij je slechte ogen hebt
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar daar heb je tabbladen voor daar onderaan weet je wel.
En dan is niks scherperze worden alleen kleiner zodat het scherper lijkt
1024x758 (of zoiets) ftw![]()
![]()
![]()
Ja daar snap ik dus niks vanquote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietdan draaien ze niet meer *tegenovergestelde van native* en wordt elke pixel optimaal benut
Hé hoe? google kan niks vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mn Playstation omgetoverd tot een Mac
Ubuntu met een mac4lin themequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Hé hoe? google kan niks vinden.
quote:
What the fuck, wat moet je met zo'n schermquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:07 schreef Inverted_World het volgende:
Helaas is het aanbod 3840x1080 achtergronden niet zo groot dus nu maar 1 van mirror's edge, ik weet het heel nerdy, maar ik vond hem wel grappig:
[ afbeelding ]
Je werk doen? Ik zou zo'n scherm graag hebben. Maar eigenlijk zijn het gewoon 2 Full HD schermen naast elkaar hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
What the fuck, wat moet je met zo'n scherm.
After Effects, Cinema 4D, het zijn 2 schermen van LG naast elkaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
What the fuck, wat moet je met zo'n scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |