Die bedoelt hij niet denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
Terminal?
Jawel want dat is het namelijk. Als je in de taxi zit, dan vraagt de chauffeur: "welke terminal moet je zijn?"quote:
De terminal is zegmaar binnen. Dus nee, dat is het niet. Verder weet ik niet of het een naam heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel want dat is het namelijk. Als je in de taxi zit, dan vraagt de chauffeur: "welke terminal moet je zijn?"
Dat is niet de ruimte ervoor, je wordt bij de terminal afgezet. Op Schiphol heb je drie terminals, maar slechts 1 zo een straat waar je voor de terminals langs rijdt om afgezet te worden.quote:
Schilhol heeft 3 terminals. 3 HELE grote gebouwen. Op de borden boven de weg staat: terminal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De terminal is zegmaar binnen. Dus nee, dat is het niet. Verder weet ik niet of het een naam heeft.
Kiss en Ride maar dan vraagt 'ie toch nog welke TERMINAL je moet zijn. Doe nou niet zo eigenwijsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:49 schreef McDucky het volgende:
[..]
Dat is niet de ruimte ervoor, je wordt bij de terminal afgezet. Op Schiphol heb je drie terminals, maar slechts 1 zo een straat waar je voor de terminals langs rijdt om afgezet te worden.
Eerder inderdaad een kiss & ride zone, of dropping zone?
Hij vraagt naar de naam van het gebied waar taxi's mensen afzetten en volgens mij rijden de taxi's toch echt niet tot in de terminal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kiss en Ride maar dan vraagt 'ie toch nog welke TERMINAL je moet zijn. Doe nou niet zo eigenwijs
Jawelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij vraagt naar de naam van het gebied waar taxi's mensen afzetten en volgens mij rijden de taxi's toch echt niet tot in de terminal.
Ja, vast. Maar de vraag van TS is niet waar de taxichauffeur naar vraagt, maar hoe die afzetplek heet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kiss en Ride maar dan vraagt 'ie toch nog welke TERMINAL je moet zijn. Doe nou niet zo eigenwijs
Omdat 'ie waarschijnlijk wil weten wat hij moet zeggen tegen de chauffeurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, vast. Maar de vraag van TS is niet waar de taxichauffeur naar vraagt, maar hoe die afzetplek heet.
Ze rijden tot voor de terminal, maar niet tot in de terminal.quote:
Maar dan hoef je nog niet vol te blijven houden dat die afzet strook voor de terminals, terminal heet, want zo heet hij niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat 'ie waarschijnlijk wil weten wat hij moet zeggen tegen de chauffeur
Gutteguttegutquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze rijden tot voor de terminal, maar niet tot in de terminal.
Schiphol heeft slechts 1 terminal. Dit benadrukt Schiphol zelf door de 3 douane doorgangen "Departures" te noemen. Een goede taxichauffeur vraagt je in welke Departure hal je moet wezen, maar het maakt niet zoveel uit als je verkeerd uitstapt. Je loopt in een paar minuten naar de goede hal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schilhol heeft 3 terminals. 3 HELE grote gebouwen. Op de borden boven de weg staat: terminal.
En als je een slimme chauffeur hebt dat vraagt 'ie welke maatschappij je mee vliegt. Dan rijdt hij je naar de juiste terminal.
Je moet niet in de war zijn met de gates.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |