Nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef Mopst3r het volgende:
Maar komt ie nou ook op de pc of niet?
I will now teach you a french kissingquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:05 schreef onearmedman het volgende:
Demo is leuk, maar ook niet meer dan dat.
Naakt halen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die demo was genoeg reden voor een INSTANT DAY ONE
gewapend met een pinpas!quote:
Daar gaat deze game natuurlijk ook om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de demo vooral humor vond om te spelen
check, meteen even mijn ondertitel veranderdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar gaat deze game natuurlijk ook om.
Vind ik dus ook. Humorlaat je doorgaan, het rijden is niet bijzonder, het vechten ook niet maar de belevenis is hemels. Net als met Ghostbusters, je ergert je blauw aan de bugs die in de game zitten maar het verhaal laat je toch doorzetten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Misan het volgende:
[..]
gewapend met een pinpas!
Moet zeggen dat ik de demo vooral humor vond om te spelen, vergelijkbare (rondrennen en rondrammen) games vond ik ronduit ruk, maar heb best genoten tijdens het spelen van de demo
idemquote:
quote:Thanks for ordering from Amazon.co.uk. Your purchase information appears below.
Je kunt de gore en het schelden uitzetten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef CoolGuy het volgende:
In deze game zit wat meer geweld, maar ik denk dat deze nog net wel kan.
Owh, oke, de gore is wel een idee dan, want dat zie je. Het schelden hoeft niet per se want ze wordt bang van het geluid. Ik speel gewoon 5.1, en als er dan 'enge' geluiden in een game zitten wordt ze daar bangig van dus van haar mag het geluid heel zacht of zelfs wel uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt de gore en het schelden uitzetten.
Late Night with Jimmy Fallon is sowieso al awesomequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
http://kotaku.com/5373414(...)ht-with-jimmy-fallon
Ogh in de demo leer je al een paar extra moves, dat zal in het complete spel nog wel veel meer komen. En als je hem gewoon een moeilijkheidsgraad hoger zet, dan is het wel nodig om de blocken en die special moves te gebruiken, wat natuurlijk veel toffer isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb de demo ook eens gedownload, Jack black is zooooo ruigDECAPITATIOOOOOON! I will now teach you the ways of french kissing. Wow that's a lot of dudes!
Als ie ergens goedkoop is koop ik hem wellicht, want ik vond de gameplay nogal makkelijk (spam A of X, blocken met B is niet eens nodig want ik zag niet eens zoiets als een hp balk?). Heeft iemand al wat meer info over gameplay enzo, want anders moet ik deze game zo hard hebben!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |