Zoiets hoop ik ook ooit te vinden iemand die open staat voor mijn fantasieën en ik die van haar.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:19 schreef S_1980 het volgende:
Ik vind zelf dat we het aardig hebben gedaan door voor onze relatie niet bang te zijn geweest al wat fantasien te benutten, zodat het in onze relatie niet geforceerd hoeft te worden ingebracht. Een beetje 'been there, done that'
Mochten we ooit de behoefte hebben (en of het nu extra M of V wordt, boeit niet zoveel) dan weten we ook dat het sowieso bespreekbaar is.
En je vriendin? Die mag wel met een ander stel een MVM trio vormen of wat?quote:Op maandag 27 juli 2009 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zou best een trio met een andere man erbij willen hebben, zo lang de deelnemende dame niet mijn vriendin is.
waarom nietquote:Op maandag 27 juli 2009 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zou best een trio met een andere man erbij willen hebben, zo lang de deelnemende dame niet mijn vriendin is.
idd dat vind ik echt hypoctrietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar zelf willen ze wel een andere vrouw neuken. Wel hypoctriet natuurlijk.
Dat mag als je dat wil maar de meste mmv is om de vrouw te verwennen niet de mannen met mekaar maar als je wil experimenteren waarom niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets hoop ik ook ooit te vinden iemand die open staat voor mijn fantasieën en ik die van haar.
Een vraagje
Mag die man ook aan jou zitten bij een MMV?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef Nina69 het volgende:
[..]
De meeste mmv die ik heb gehad is om de vrouw te verwennenniet de mannen met mekaar
ha ok op die manier, dus hij ga vreemd met een stelquote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Die man waar ik op reageer wil een MVM trio als zijn vriendin er niet bij is. Dus hij gunt zichzelf een pleziertje met een andere vrouw maar gunt zn vriendin geen pleziertje met een andere man.
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Nina69 het volgende:
[..]
ha ok op die manier, dus hij wil vreemdgaan met een stel
Tsja, er zijn meerde insteken mogelijk. (quote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef Nina69 het volgende:
[..]
Dat mag als je dat wil maar de meste mmv is om de vrouw te verwennen niet de mannen met mekaar maar als je wil experimenteren waarom niet?
En er zijn ook mannen die het geil vinden om te kijken hoe hun vrouw met een ander bezig is.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:44 schreef S_1980 het volgende:
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die hun bi-fantasien doen uitkomen onder het mom van 'leuk schat, een jongen voor jou erbij' .
Alhoewel de MVV voor mn ventje bedoeld is en niet voor mijquote:
Maar je wilt je partner dus best wel eens delenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef karr-1 het volgende:
Bij ons zou het dan MMM worden, maar voor de rest doet dat er weinig toe.
nee is niks voor mijquote:Op zondag 26 juli 2009 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij dat willen dan een man verwennen?
Zoals ik in mijn vorige post al zei, ik zou het niet weten het is nooit ter sprake gekomen. Het lijkt me op zich best leuk en spannend enzo, maar geen idee of ik het ook in het echt zou doen/durven. Maar als mijn partner daar behoefte aan zou hebben, zou ik niet meteen nee zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je wilt je partner dus best wel eens delen
Jimboquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:00 schreef Jimbo het volgende:
met nog een chick erbij zou ik het nog niet doen
het klinkt heel raar maar ik vind dat trios meer kapot maken in de liefde dan goedmaken
hihi jimbo is een latente homo
Dus jij zou niet aan die vrouw gaan zitten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alhoewel de MVV voor mn ventje bedoeld is en niet voor mij
Wil je getuigen verklaringen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar ik vraag me af hoe veel vrouwen eerlijk gaan toegeven wel eens een trio gehad te hebben, en ik vraag me ook af hoeveel mannen er zéggen dat ze ooit wel eens een trio gehad hebben maar er over liegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |