Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.De gemiddelde lengte hier op FOK! is ook 25cm
Ach het blijft internetquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
De keer dat ik met twee anderen in bed belandde vond ik maar één van beide leuk genoeg.
En het was nog veel te warm ook, tussen twee anderen in slapen, je kunt ook niet eens een arm of been buitenboord gooien om wat af te koelenquote:
Maar zelf willen ze wel een andere vrouw neuken. Wel hypoctriet natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen sowieso geen behoefte hebben aan sexuele ervaringen met andere mannen, laat staan dat ze zien dat hun eigen lieve vriendin gepaald wordt door een ander.
heel hypocrietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar zelf willen ze wel een andere vrouw neuken. Wel hypoctriet natuurlijk.
Waarom geen vrouw erbij?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef Brunoh het volgende:
Vrouw erbij? No fucking way.
Man erbij? Uiteraard.
Ik denk dat dat ook lang niet voor alle mannen opgaat. Wellicht hoogstens als 'fantasie', maar persoonlijk voel ik die behoefte in ieder geval niet. Misschien omdat ik sex niet los zie van liefde, en dan bedoel ik meer de liefde die ik voor mijn vriendin voel en zij voor mij, en dus dat ik haar nooit met zoiets zou willen kwetsen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar zelf willen ze wel een andere vrouw neuken. Wel hypoctriet natuurlijk.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft het wel eens gedaan een trio?
En dan hoef je nog niet eens wat te doen met die andere man, bij mvm trio's vind ik dat geen enkel probleem(sterker nog liever niet, alle aandacht voor mij weet jequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bijzonder, dat mannen zo faliekant tegen een man erbij zijn, terwijl het grote deel van de vrouwen best een tweede vrouw erbij wil om mee te spelen.
helemaal als je bedenkt hoeveel heteromannen er regelmatig te vinden zijn op homo parkeerplaatsen, homosauna's, homo bioscopen, etc.
Zou jij dat willen dan een man verwennen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meerdere keren zelfs zowel mmv als vvm
en mmv ging dus om de vrouw te verwennen niet de mannen met mekaar
Dat. Ik ben waarschijnlijk ook te jaloers om hem te delenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Geen man en geen vrouw erbijHeb genoeg aan m'n eigen man
Precies, trio-tje zou ik alleen doen als ik geen relatie had, ook al ben je niet zo jaloers waarschijnlijk eindigt het in ruzie ofzo. Plus ik had meer dan genoeg aan mn ex, geen enkele behoefte aan een trio of partnerruil.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:07 schreef Waag-hals het volgende:
Ik doe het allemaal. MVV wel eens gedaan, MMV ook prima. Niet vanwege die andere vent, maar om die meid helemaal gek te maken. Alleen zou ik geen van beiden doen als ik verkering heb. Daar zou zij en de sex te speciaal voor zijn.
Ik, MMV. In alle gevallen was ik te gast bij een stel en dat beviel in alle gevallen goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft het wel eens gedaan een trio?
Dat doe je goed danquote:Op maandag 27 juli 2009 12:06 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Ik, MMV. In alle gevallen was ik te gast bij een stel en dat beviel in alle gevallen goed.
Ik weet niet of ik zo snel een M zal uitnodigen in m'n eigen relatie. Mijn vriendin heeft MVV ervaring als extra V bij een MV koppel, maar staat ook (nog) niet te springen een V uit te nodigen.
We zijn in ieder geval gelijkgestemd, dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |