Gewoon op je rug gaan liggen en kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
en ik ben veels te lui om het met 2 vrouwen tegelijkertijd te doen.
Als je sowieso al jaloers bent, dan gaat dat achteraf echt wel problemen opleveren, ook al heb je beide een ander geneukt...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:26 schreef xsunshinex het volgende:
Als mijn mannetje een trio met een vrouw wil vind ik dat best, maar dan wil ik ook een man erbij![]()
Aangezien we best wel jaloers zijn gaan we daarom denk ik binnenkort met een stelletje afspreken en dan een soort van parnerruil. Dan heb je niet die gedachte van hé hij/zij neukt met mijn man/vrouw, want dan neuk je zelf ook met een ander..
bijzonder, dat mannen zo faliekant tegen een man erbij zijn, terwijl het grote deel van de vrouwen best een tweede vrouw erbij wil om mee te spelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef Ruud het volgende:
Interessant, al staat de uitslag bij mannen wel vast denk ik.
Voor mij een nee trouwens.
Nou, succesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:26 schreef xsunshinex het volgende:
Als mijn mannetje een trio met een vrouw wil vind ik dat best, maar dan wil ik ook een man erbij![]()
Aangezien we best wel jaloers zijn gaan we daarom denk ik binnenkort met een stelletje afspreken en dan een soort van parnerruil. Dan heb je niet die gedachte van hé hij/zij neukt met mijn man/vrouw, want dan neuk je zelf ook met een ander..
euhm, als je allebei jaloers bent dan werkt partnerruil toch ook niet, of wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:26 schreef xsunshinex het volgende:
Aangezien we best wel jaloers zijn gaan we daarom denk ik ooit een keer met een stelletje afspreken en dan een soort van parnerruil. Dan heb je niet die gedachte van hé hij/zij neukt met mijn man/vrouw, want dan neuk je zelf ook met een ander..
Die 'heteromannen' zijn niet echt hetero, wanneer ze op een homo-ontmoetingsplek komenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bijzonder, dat mannen zo faliekant tegen een man erbij zijn, terwijl het grote deel van de vrouwen best een tweede vrouw erbij wil om mee te spelen.
helemaal als je bedenkt hoeveel heteromannen er regelmatig te vinden zijn op homo parkeerplaatsen, homosauna's, homo bioscopen, etc.
kennelijk, maar je wil niet weten hoeveel mannen dat er zijn, en het overgrote deel pretendeert toch echt 100% hetero te zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die 'heteromannen' zijn niet echt hetero, wanneer ze op een homo-ontmoetingsplek komen
Tja, ik kan ook pretenderen een chinees te zijn, maar dat betekent niet dat ik het ben...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kennelijk, maar je wil niet weten hoeveel mannen dat er zijn, en het overgrote deel pretendeert toch echt 100% hetero te zijn
en daar komen we weer bij mijn punt; waarom zijn mannen dan zo vaak tegen een trio met een man erbijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, ik kan ook pretenderen een chinees te zijn, maar dat betekent niet dat ik het ben...
Ik denk dat de meeste mannen sowieso geen behoefte hebben aan sexuele ervaringen met andere mannen, laat staan dat ze zien dat hun eigen lieve vriendin gepaald wordt door een ander.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en daar komen we weer bij mijn punt; waarom zijn mannen dan zo vaak tegen een trio met een man erbij
Open je eigen topicquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft het wel eens gedaan een trio?
Waarom zou ik?quote:
Das waar, maar ik vraag me af hoe veel vrouwen eerlijk gaan toegeven wel eens een trio gehad te hebben, en ik vraag me ook af hoeveel mannen er zéggen dat ze ooit wel eens een trio gehad hebben maar er over liegenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik?![]()
Het is goede vraag in dit topic.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar ik vraag me af hoe veel vrouwen eerlijk gaan toegeven wel eens een trio gehad te hebben, en ik vraag me ook af hoeveel mannen er zéggen dat ze ooit wel eens een trio gehad hebben maar er over liegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |