Jimboquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:00 schreef Jimbo het volgende:
met nog een chick erbij zou ik het nog niet doen
het klinkt heel raar maar ik vind dat trios meer kapot maken in de liefde dan goedmaken
hihi jimbo is een latente homo
Dus jij zou niet aan die vrouw gaan zitten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alhoewel de MVV voor mn ventje bedoeld is en niet voor mij
Wil je getuigen verklaringen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar ik vraag me af hoe veel vrouwen eerlijk gaan toegeven wel eens een trio gehad te hebben, en ik vraag me ook af hoeveel mannen er zéggen dat ze ooit wel eens een trio gehad hebben maar er over liegen
ik lieg nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar ik vraag me af hoe veel vrouwen eerlijk gaan toegeven wel eens een trio gehad te hebben, en ik vraag me ook af hoeveel mannen er zéggen dat ze ooit wel eens een trio gehad hebben maar er over liegen
Oeh expertquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
been ther, done that. MMV, MVV, MMVV, MVVV
En toch is MV/MVV het beste
je komt handen en ... tekortquote:
Jawel, maar ik doe bepaalde dingen nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zou niet aan die vrouw gaan zitten?
mvm is ook goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
been ther, done that. MMV, MVV, MMVV, MVVV
En toch is MV/MVV het beste
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:59 schreef raaavi het volgende:
[..]
je bedoeld, doggy eats wurst - standje?
Okequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe bepaalde dingen niet
Het spel met de vrouw voer ik in feite dan ook op voor de betrokken man
Ikzelf zal nooit alleen met een vrouw spelen
(nja of ik moet echt te veel gezopen hebben ... )
nee GF, hier hoeft geen commentaar bij dat ik met 2 vrouwen heb staan bekken toen ik zat was, daarom zeg ik het al erbij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |