Als die gast zingt: dale ponte a jugar (Como) (even opgezochtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind dit nummer erg lijken op Iedereen houdt van doekoe. Melodie in het refrein.
żżżdans???quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als die gast zingt: dale ponte a jugar (Como) (even opgezocht), denk ik steeds aan die dans van die Nieuw-Zeelanders.
Ow, nu pas de op gelezenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dank je wel schatje![]()
![]()
ik zal ze over 3u in ontvangst nemen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zelfs na het bekijken van de gezichten, valt bij mij niet het kwartje. Wel zie ik dat hij MCW en Spijkerhoek heeft gespeeld, en das heul ver voor mijn tijd..
Ja, als ze beginnen aan een rugby wedstrijd. Haka ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
żżżdans???
maareh wat betekend het?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ow, nu pas de op gelezenGefeliciteerd
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, als ze beginnen aan een rugby wedstrijd. Haka ofzo?
Edit: Jep, hij heet Haka
gefeli...ik ken al die mensen niet hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn dus serieus mensen die niet alle namen van de acteurs uit de originele Zeg 'ns Aaa kennen. Wil ik wel leven in zo'n wereld?!
Da's een gebrek in jouw opvoeding. Ik zou je ouders er op aanspreken als ik jou was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gefeli...ik ken al die mensen niet hoor
Wacht ff 150 jaar, dan kun je leven op den maan, of zelfs mars.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn dus serieus mensen die niet alle namen van de acteurs uit de originele Zeg 'ns Aaa kennen. Wil ik wel leven in zo'n wereld?!
Ga je schamenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gefeli...ik ken al die mensen niet hoor
mijn ouders keken het wel...ik zat op mn kamertje muziek te luisterenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's een gebrek in jouw opvoeding. Ik zou je ouders er op aanspreken als ik jou was.
Rugbyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, als ze beginnen aan een rugby wedstrijd. Haka ofzo?
Edit: Jep, hij heet Haka
Die is inderdaad voorgoed verpest. Gelukkig vond ik er al weinig aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef TheZapster het volgende:
Ik zal nooit meer hetzelfde naar She goes Nanana luisteren
Same here. Staat al een jaar of acht zelfs.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:13 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap dat IKEA gebash niet. Ik ben met afstand de meest onhandige persoon van het dorp en ik heb zonder hulp een hele berg zooi in elkaar gesleuteld 5 jaar terug en alles is nog heel!
Ze stond een paar weken geleden in (ik dacht) Melkweg.quote:
tegenwoordig zijn de handleidingen wel oke, jaren terug viel dat erg tegen en hield je berg schroefjes overquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:13 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap dat IKEA gebash niet. Ik ben met afstand de meest onhandige persoon van het dorp en ik heb zonder hulp een hele berg zooi in elkaar gesleuteld 5 jaar terug en alles is nog heel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |