Hoe jong word je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog 3 en een half uurmaar dank je wel
drie zoenen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je leeftijd *2 en een beetje en je mag met pensioen
Over een klein maandje word ik 21quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zo zit ik ook wel eens stiekem...kon er maar 10 jaar vanaf![]()
![]()
Ik was er al bang voor...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
naja 1 pluspunt...nog niet zo lang geleden vroeg een tang bij de AH mn ID omdat ik sigaretten wou kopen daarquote:
wij mogen met 70 met pensioen, 65 kunnen we vergetenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou je ook 24 geven, maar ik wist dat je ouder was dan ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja 1 pluspunt...nog niet zo lang geleden vroeg een tang bij de AH mn ID omdat ik sigaretten wou kopen daar![]()
![]()
![]()
Zoals Borisz al zegt, *2 plus een beetje dus. Voor mij in ieder geval dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wij mogen met 70 met pensioen, 65 kunnen we vergeten
jij bepaald het redelijk zelf als ondernemerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals Borisz al zegt, *2 plus een beetje dus. Voor mij in ieder geval dan.
Leeftijd omhoog gooien naar 67 is geen slecht plan. Al is het maar een deel van de oplossing. Zo dachten ze toen het AOW in NL er ook al over. Zelfs Bismarck riep al dat de leeftijd omhoog moest als mensen een hogere leeftijdsverwachting hadden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wij mogen met 70 met pensioen, 65 kunnen we vergeten
ben het er ook niet mee oneens hoor, maar werkgevers zitten niet op de oude knarren te wachten helaasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Leeftijd omhoog gooien naar 67 is geen slecht plan. Zo dachten ze toen het AOW in NL er ook al over. Zelfs Bismarck riep al dat de leeftijd omhoog moest als mensen een hogere leeftijdsverwachting hadden.
Ohja mensen moeten ook meer uren maken, dan heb ik het vooral over de parttimers. Daar zijn 'wij' koploper in.
t.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bepaald het redelijk zelf als ondernemer
in de war met cossmickquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
t.
En ik ondernemer? Da's nieuws voor me.
Je moet bij de overheid werkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
het beste pensioenfonds is die van de bouw en havenbedrijven, daar halen de meeste mensen hun pensioendatum niet .
De komende aflevering sla ik even over, want dan zijn Kiki Classen en Hans Cornelissen te gast.quote:
11 augustus met Eva van der Guchtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
Heey
[..].
Ik kom net binnen vallen, maar hoor iets van dat Ekdom meedoet? Waarneer/met wie?
Dit maakt weer een hoop kapot hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:53 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
Muziek in uur 2 maakt de ellende in uur 1 helemaal goed.
Zelfs na het bekijken van de gezichten, valt bij mij niet het kwartje. Wel zie ik dat hij MCW en Spijkerhoek heeft gespeeld, en das heul ver voor mijn tijd..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De komende aflevering sla ik even over, want dan zijn Kiki Classen en Hans Cornelissen te gast.
En voor wie er alleen vraagtekens verschijnen bij het lezen van die namen, KEN JE MODDERFOKKIN' KLASSIEKERS!![]()
Eva van der Guchtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |