Daarom ga ik ook een appartement kopen in Almere.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:29 schreef Ryon het volgende:
HBO arbeiders. Van die types die denken dat " het leven" pas begint als je de dertig voorbij bent en een rijtjeshuis in Almere bezit.
Als ze niet op school zitten werken ze bij een telefoon bedrijf ergens in de polder. Zijn lid van de JOVD, maar hebben de ballen verstand van politiek. Zien CE, MIM en MER als "supergoede studies". maar zijn eigenlijk gewoon te stom om bedrijfskunde af te kunnen ronden. Eindigen uiteindelijk als een assistent-manager ergens in semi-boeiend bedrijf. Net niet capabel genoeg om zelf in het middenkader verzeild te raken.
Natuurlijk blijven ze tot hun 26ste thuis wonen, hebben na de middelbare school maar een paar nieuwe mensen leren kennen en kijken halsreikend uit naar het moment dat ze net zoals Pa elke dag aan het werk mogen.
Zo ken ik ze, verder zijn het wel prima mensen. Nederland wordt er in ieder geval niet slechter van.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:27 schreef Terechtplus1 het volgende:
bij sommige opleidingen is het verplicht, dat jij nou in je metallicashirt op je ICT opleiding zit, kunnen wij ook niet helpen.
Goedkope pakken zijn er alleen in (te) grote maten?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef muay-toy het volgende:
Het pak is vaak te groot want het is een goedkoop pak.
Hetzelfde pak natuurlijk, want geld voor een nieuw pak hebben ze niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:39 schreef Jimbo het volgende:
het leuke met dit soort ventjes is , dat ze vaak na een paar jaar , of 20 jaar nogsteeds niks bereikt hebben maar nog wel een pak dragen
Een commerciėle instelling kun je niet leren, dat moet je gewoon in je hebben. Je hebt mensen die geboren verkopers zijn. Die hoeven daar echt geen opleiding commerciėle economie voor te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:42 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Commerciėle economie, dat is toch die studie waar iedereen vol lof aan begint en pakweg 90% er na een half jaar mee kapt omdat er niets commercieels aan was?
Failopleiding ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef foqqer het volgende:
Die foto's zijn gemaakt op respectievelijk Station Driebergen-Zeist en één van de lokalen in Sirius op de IVA in Driebergen, waar men VERPLICHT is om een pak te dragen.
En aan de kop van die gozer te zien doet hij het BC-traject. (LBO)
Failtopic dus
ja dat zei ik al station driebergenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef foqqer het volgende:
Die foto's zijn gemaakt op respectievelijk Station Driebergen-Zeist en één van de lokalen in Sirius op de IVA in Driebergen, waar men VERPLICHT is om een pak te dragen.
En aan de kop van die gozer te zien doet hij het BC-traject. (LBO)
Failtopic dus
Ik heb ook een blauwe maandag op het hbo rondgelopen (laat ik het zo maar noemen). Wij moesten per se in pak bij gastcolleges. Dus eerste keer ik een beetje nette kleren aan, geen pak hoor, zonde van m'n geld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:20 schreef RickoKun het volgende:
Maar neger (TS),
Ik heb ook een maat (een maat van de hangstraat, weettog) en die doet ook HBO, maar die MOET een pak aan doen als er gastcolleges e..d er zijn!
Groetjes,
Hitler FeldMause.
Hebben ze daar opleidingen voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:47 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Failopleiding ja.![]()
Autoverkoper worden.
Je moet tienduizenden euro's meebrengen om überhaupt te mogen studeren aan de IVA. Maar na je afstuderen ben je wel verzekerd van een goedbetaalde baan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hebben ze daar opleidingen voor?
Ik dacht altijd dat dat gewoon van die mbo'ers zijn met een vlotte babbel
MBO/HBO/, alleen betalen ze wat meer. Dan mogen ze misschien wel bij Kroymans werken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hebben ze daar opleidingen voor?
Ik dacht altijd dat dat gewoon van die mbo'ers zijn met een vlotte babbel
Ik strijk daar altijd gewoon een D&G logo op. Niemand die het dan opvalt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef rottie het volgende:
Een pak van 29,95 van de Xenos!!! Vreeeeselijk!!
quote:
En in je vrije tijd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:30 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Legen -wait for it- dary! Een pak aan naar school of naar de uni moet zeker kunnen, als je het maar niet iedere dag doet.
Idd. Er goed bij lopen heet dat. Maar goed, TS gaat maar weer fijn wasknijpers vouwen op zijn VMBO schooltjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Soms moet je voor bepaalde (mondelinge) toetsen een pak aan. Of bij gastcolleges van directieleden.
speciaal hiervoor geregistreerd, jij moet echt een boeiend leven hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:48 schreef MexxT het volgende:
TS weet niet waar die het over heeft![]()
Toevallig is die gozer een maat van mij, die keihard werkt en zijn opleiding op de IVA zelf betaald.
En Heel toevallig ben je daar ook verplicht om een pak te dragen, dus als je op weg bent naar huis, dan heb je je pak nog aan.
En hebben jullie nooit meligheid als je op het station aan het wachten bent? of dat je je verveeld in de trein?
Ik in ieder geval wel.
Beetje sneu wel ja.
Behoorlijk jaloers als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
speciaal hiervoor geregistreerd, jij moet echt een boeiend leven hebben.
Jij moet echt een boeiend leven hebbenquote:geregistreerd op: maandag 10 december 2007 @ 22:50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |