typisch geval van een Nedved award ofwel gestolen puntje, als het goed is..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is waar ik op had moeten komen...
Voor de liefhebbersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:44 schreef qonmann het volgende:
nine oclock news
Nee, niks is gestolen. Ik schiet te vaak over voor open doel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
typisch geval van een Nedved award ofwel gestolen puntje, als het goed is..
moet je nagaanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schiet te vaak over voor open doel.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Demy de Zeeuw
zie hint ..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Iets met zandsculpturen?
Nou ja Missquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Miss Universe?
Hahaquote:RIYAD - De 18-jarige Aya Ali al-Mulla is in Saudi-Arabië gekozen tot schoonheidskoningin, hoewel de jury niet kon zien of zij mooi is. Zij loopt er namelijk van top tot teen gesluierd bij, met haar gezicht en lichaam helemaal bedekt. Volgens de organisatoren ging het bij de verkiezing van Miss Moral Beauty dan ook om innerlijke schoonheid. De jury heeft de winnares drie maanden in de gaten gehouden om te kijken of zij haar islamitische plichten vervult, zoals het zorgen voor haar ouders, aldus Saudische media vrijdag.
Nee, denk meer 'acteur' en minder 'comedy'. Ook bekend van een reeks films rond een edelsteen.quote:
Ja, ik luister echt als je wat zegt. Moest wel een paar maanden geduld hebben voor ik een vraag wist...!quote:
Nu begin je namen te noemen die mij niks zeggenquote:
Ik heb er even op moeten wachten maar het is het waardquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:17 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ja, ik luister echt als je wat zegt. Moest wel een paar maanden geduld hebben voor ik een vraag wist...!
Ofyles2: je denkt te obscuur, echt een bekende acteur. Met de hints die je tot dusver hebt zou het moeten lukken, tenzij MaJo je voor is natuurlijk.
*boehoe*quote:
quote:
Didier Reijnders?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke premier verwarde de Brabançonne met het Marseillaise?
lubje25 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |