SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOTR is natuurlijk bagger. Daarvoor hoef je het niet eens gelezen / gezien te hebben. Ik geloof dat Frollo hier ooit eens beweerde dat een bepaald boek best goed was, voor een fantasyboek. Alsof zoiets bestaat, een goed fantasyboek. There's no such thing!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2009 00:19:35 ]
Vanmiddag werd bij de F1 de vriendin van Hamilton in beeld gebracht, terwijl ze van extase sprongetjes maakte na een succesvolle actie van vriend Lewis. De BBC-commentator merkte droogjes op "I think it's safe to say that action was received... rather well, in the Hamilton pitbox there.".quote:Op zondag 26 juli 2009 17:38 schreef JAM het volgende:
Vinden jullie het ook zo leuk als ze bij Brits sportcommentaar: '... makes it look so easy!', roepen?.
Daar moest je ons maar eens wat meer over vertellen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb besloten de vorig jaar uit nood geboren fotoserie "Japanners met bezienswaardigheden" dit jaar voort te zetten.
Er staat een woordje te veel in je post.quote:Op maandag 27 juli 2009 03:18 schreef Mainport het volgende:
Je bent toch wel een sukkel als je de Lord of the Rings-films niet kunt waarderen.
De Dali's van de film...quote:Op maandag 27 juli 2009 03:18 schreef Mainport het volgende:
Je bent toch wel een sukkel als je de Lord of the Rings-films niet kunt waarderen.
Wat een minne honden.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet eens uitgenodigd. Want "als hij toch al twee jaar reist kan hij best nog langer reizen".
Ik kan me niet herinneren dat ik dat beweerd heb en over welk boek het dan ging. Ik kan me twee situaties indenken waarin ik zoiets gezegd kan hebben:quote:Op maandag 27 juli 2009 00:18 schreef k_man het volgende:
LOTR is natuurlijk bagger. Daarvoor hoef je het niet eens gelezen / gezien te hebben. Ik geloof dat Frollo hier ooit eens beweerde dat een bepaald boek best goed was, voor een fantasyboek. Alsof zoiets bestaat, een goed fantasyboek. There's no such thing!
Intellectueel of niet, ik vond het artikel dit weekend over vallende druppels en hoe die zich ontwikkelen nu juist erg tof. Vooral met de foto's erbij. De wetenschap levert ons voortschrijdende inzichten. Dan word ik helemaal warm van binnen. Misschien ligt 't aan mijn overtuigd atheïsme.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:11 schreef Wouter1989 het volgende:
Alsof intellectuelen zich er voor interesseren waarom er meer kleine druppels dan grote druppels vallen in een regenbui.
Nee, dat kan ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef Wouter1989 het volgende:
Kan JAM mij trouwens ook vertellen wat het Vlaamse woord 'dezeke' betekent?
Is dit nu koeterwaals?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |