Jeetje, Erik, hoe kom je erop zeg? Wat een héérlijke naam zeg!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is Tjeerd wel een leuke naam, Clau!
fifth Ward is een slechte wijk in Houston, dat kun je je kind niet aandoen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:33 schreef ShadyLane het volgende:
Twijfel niet langer, Claudia! Gisternacht kwam de naam in een ingeving tot me:
Ward.
Dat is toch gewoon opinie? In het geval van het NRC.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:58 schreef Mainport het volgende:
Beste quasi-intellectuelen, ben ik de enige die een aversie heeft tegen de overdreven geëngageerde - doch voorspelbare - meningen in het NRC Handelsblad van mensen die zichzelf graag laten gelden enerzijds, en het ongekend lage niveau van het NOS-journaal, werkelijk, dat daar nog nooit iemand wat van heeft gezegd is zo'n groot levensraadsel dat ik schizofrene verschijnselen begin te vertonen.
Dat is een weinig wetenschappelijke conclusie die je trekt.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:13 schreef Wouter1989 het volgende:
Het NRC viel trouwens ook wel schitterend door de mand toen Lord of the Rings eens heel hoog was geeindigd bij een verkiezing van het beste boek aller tijden.
Wat gebeurde er toen? Dat wil ik dan wel weten, hoe ze door de mand vielen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:13 schreef Wouter1989 het volgende:
Het NRC viel trouwens ook wel schitterend door de mand toen Lord of the Rings eens heel hoog was geeindigd bij een verkiezing van het beste boek aller tijden.
Is het heus dat ge niet verstaat wat ik meen? Ik bedoel dat ze daarmee door de mand vielen. Want je mag een krant best afrekenen op zijn lezers.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen? Dat wil ik dan wel weten, hoe ze door de mand vielen.
De (Microsoft) Office Picture Manager een optie?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef Thisbe het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik op mijn fantastische vistapc foto's kan verkleinen zodat ik ze op een acceptabel formaat kan mailen?
Ik had altijd zo het idee dat dat boek vooral gesmaakt werd door linkse geitenwollensokken psuedo-intellectuelen. Om kort te gaan: niets nieuws onder de zon dus.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:43 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Is het heus dat ge niet verstaat wat ik meen? Ik bedoel dat ze daarmee door de mand vielen. Want je mag een krant best afrekenen op zijn lezers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |