Ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef sigme het volgende:
Mijn ouders hadden als eis dat de naam tweelettergrepig moest zijn, dat roept een stuk makkelijker.
En, vind ik, het biedt wel opties tot afkorting (stoerder), maar lokt geen verkleinigheidjes uit (je nóemt een baby nu eenmaal geen Bob, en leer dan later dat Bobby maar weer eens af).
Vreselijk!quote:Een paar jaar geleden stond er een stukje in de Volkskrant over de plotselinge rage van de naam Tom-tom, in allerlei varianten. Je zal toch Tom-tom genoemd zijn! Of nog kwasi-origineler: Tim-tim.
Zo ook voor de klasgenootjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Peer.
Ik ben voor.
Die kan alleen maar tof zijn.
Daar moest ik net ook aan denken. Hoewel jullie met 'Bob' dan ook geramd zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
Op het lijstje van B. staat ook 'Special Agent Dale'.
Delmore, I missed all your funny waysquote:
Ah, een kenner van het oeuvre. Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:23 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Delmore, I missed all your funny ways
I missed your jokes and the brilliant things you said
My Dedalus to your Bloom, was such a perfect wit
and to find you in my house makes things perfect
Misschien wel een goed idee.
Huismus. Hegmus. Spoormus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en mijn pasgeboren stiefneefje heet Rasmus (Deense oorsprong).
48kbpsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:44 schreef JAM het volgende:
Zo, ik heb eindelijk thuis internet. Het is traag als dikke stront door een trechter maar desalniettemin een stuk beter dan helemaal niets. Dan nu op zoek naar een grote foto van een klein kutje om m'n bureaublad wat op te fleuren.
Zo ongeveer.quote:
Jesus, of Manuel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef Gellius het volgende:
Dat zal ik doen, en wie weet kom ik met een mooie naam thuis. Pepe ofzoiets.
Vlieg jij niet, jongen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef Gellius het volgende:
Yep. Ben aan het pakken. Morgen om 17 uur de Thalys naar Parijs, dan daar een hapje eten en dan op de nachttrein.
Heb jij eigenlijk wel enige notie van hoe fijnbesnaard ík wel niet ben, Gellius? Ik heb vandaag godverdomme nog meer dan 200 pagina's obscure Japanse literatuur gelezen. Dat vergt een fijnbesnaardheid waar jij, zo ik me voorstel, nog met je Franse officierensnorretje een puntje aan kan zuigen! Hier zit de culturele elite, m'n jong, Leuven! En vliegen, mij niet gezien!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:14 schreef Gellius het volgende:
Heb jij eigenlijk wel enige notie van hoe fijnbesnaard ik wel niet ben, JAM?
Hier past maar een ding, te weten, een foto van een neger met een vreemdsoortig kapsel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef Gellius het volgende:
Nou, we hadden het over jouw notie van mijn fijnbesnaardheid. Laten we wel zijn.
JAM, ik ben het met je eens. Gellius heeft dan wel eruditie en een groot reservoir aan kennis over Europa uit deen vervlogen tijd, maar een van de meest krachtige manieren om de sfeer uit die tijd op te roepen en te ondergaan heeft hij volgens mij nog niet meegemaakt. Old world traintravel is in perfecte luxe gewoon in de achtertuin van Europa te beleven! Magische treinreizen van Krakow naar Kiev, van Chisinau naar Boekarest, van Zagreb naar Skopje, van Wenen naar Sofia, etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:08 schreef JAM het volgende:
Een TGV is natuurlijk geen reizen hè.
Ik wilde eigenlijk iets volkomen anders posten, bemerk ik opeens dat ik aangesproken word. Vervelend is dat toch altijd. Ik zal het kort houden: om kort te gaan, je hebt gelijk dat je het met me eens bent. Ik ben het ook met jou eens. Om de dingen eens werkelijk bij hun naam te noemen: die Gellius is gewoon een lul-de-behanger, met z'n 'echt reizen' en dan in een Thalys stappen. Je hebt het mooi beschreven, zodiakk. Zo heb ik mijn weinige (meer dan vier, vijf keer zal ik niet in dat ding hebben gezeten) tripjes (want reisjes moeten we het niet noemen!) inderdaad ervaren. Ik heb godzijdank nog wel meegemaakt dat je mocht roken in dat ding. Roken, in het middel van vervoer, is zéér belangrijk om te bepalen of we nu over reizen of vervoerd worden moeten spreken, wilde ik maar even opperen. Als ik in het boemeltje tussen Oud-Heverlee en Leuven even een sigaretje rook is er niemand die daar bezwaar tegen maak, hoewel de afstand er een is die je net zo goed had kunnen fietsen - een reiservaring dat ik daarentegen heb! Hoe ik zo rokend langs het Dijledal (wat een woord zeg) tuf met die peuk uit m'n mondhoek, heerlijk. Met het gezondsheidfascisme van vandaag de dag vrees ik dat we voor écht reizen aangewezen zijn op obscure stoptreintjes waar buiten wat Vlaamse arbeiders en studenten niemand meer gebruik van maakt. Ik durf te beweren dat je op een trein tussen Amsterdam en Tblisi - wat vast geen directe lijn is, ik durf zelfs te beweren dat je dan aangewezen bent op EuroNightLine of hoe die verderfelijke klotefirma ook heet - ook niet roken mag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
JAM, ik ben het met je eens. Gellius heeft dan wel eruditie en een groot reservoir aan kennis over Europa uit deen vervlogen tijd, maar een van de meest krachtige manieren om de sfeer uit die tijd op te roepen en te ondergaan heeft hij volgens mij nog niet meegemaakt. Old world traintravel is in perfecte luxe gewoon in de achtertuin van Europa te beleven! Magische treinreizen van Krakow naar Kiev, van Chisinau naar Boekarest, van Zagreb naar Skopje, van Wenen naar Sofia, etc.
In west-Europa hebben al die hogesnelheidslijnen toch iets kapotgemaakt. Dergelijke treinreizen zijn ontdaan van enige romantiek en gedegenereerd tot een treurige imitatie van vliegen. Van Amsterdam naar Parijs bijvoorbeeld: dan vlieg je door een verzonken geul, op een stoel die alleen maar goedkope luxe uitstraalt, in een coupe gevuld met Amerikaanse dagjesmensen. Nee, zo'n TGV is toch een soort dood in de pot, een stalen fallus waar op de plek van aankomst alleen wat weekendkoffers uitdruppelen. Een vreugdeloos gebeuren.
Gellius moest voor zijn volgende vakantie maar eens gewoon in zijn geliefde Amsterdam op de trein stappen en er in Tbilisi weer uit komen!
Zullen we er een toernooitje van maken?quote:
Dan wordt ie onvermijdelijke gepest.quote:
Dat ligt er maar net aan hoe Claudia haar Tjeerdje opvoed. Als ze, zoals het een goede moeder betaamt, haar zoontje uitlegt dat als iemand grapjes over haar maakt, dat'ie ze dan een godsgruwelijke klap voor hun harses moet geven, valt dat best mee. Buiten dat om zijn er zoveel meer worden die op Tjeerd rijmen; om er maar even eentje te doen: Tjeerd heeft heerlijk gemasturbeerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:26 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dan wordt ie onvermijdelijke gepest.
"Tjeerd, Tjeerd, je moeder is een peerd"
En dat kan je Claudia_X dan weer niet aandoen.
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 10722 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik heb het plaatje even weggehaald daar, was toch meer iets voor KPD dan voor TTKquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:38 schreef JAM het volgende:
Dit had ik toch graag als plaatje gehad. Iemand een idee hoe je dat kan verkleinen aar 60x60?
*edit: plaatje weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |