Ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef sigme het volgende:
Mijn ouders hadden als eis dat de naam tweelettergrepig moest zijn, dat roept een stuk makkelijker.
En, vind ik, het biedt wel opties tot afkorting (stoerder), maar lokt geen verkleinigheidjes uit (je nóemt een baby nu eenmaal geen Bob, en leer dan later dat Bobby maar weer eens af).
Vreselijk!quote:Een paar jaar geleden stond er een stukje in de Volkskrant over de plotselinge rage van de naam Tom-tom, in allerlei varianten. Je zal toch Tom-tom genoemd zijn! Of nog kwasi-origineler: Tim-tim.
Zo ook voor de klasgenootjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Peer.
Ik ben voor.
Die kan alleen maar tof zijn.
Daar moest ik net ook aan denken. Hoewel jullie met 'Bob' dan ook geramd zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
Op het lijstje van B. staat ook 'Special Agent Dale'.
Delmore, I missed all your funny waysquote:
Ah, een kenner van het oeuvre. Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:23 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Delmore, I missed all your funny ways
I missed your jokes and the brilliant things you said
My Dedalus to your Bloom, was such a perfect wit
and to find you in my house makes things perfect
Misschien wel een goed idee.
Huismus. Hegmus. Spoormus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en mijn pasgeboren stiefneefje heet Rasmus (Deense oorsprong).
48kbpsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:44 schreef JAM het volgende:
Zo, ik heb eindelijk thuis internet. Het is traag als dikke stront door een trechter maar desalniettemin een stuk beter dan helemaal niets. Dan nu op zoek naar een grote foto van een klein kutje om m'n bureaublad wat op te fleuren.
Zo ongeveer.quote:
Jesus, of Manuel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef Gellius het volgende:
Dat zal ik doen, en wie weet kom ik met een mooie naam thuis. Pepe ofzoiets.
Vlieg jij niet, jongen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef Gellius het volgende:
Yep. Ben aan het pakken. Morgen om 17 uur de Thalys naar Parijs, dan daar een hapje eten en dan op de nachttrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |