Beide is nodig. Nu met Demy nog verdedigers, een spelmaker en een centrumspits.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef OreO het volgende:
een DMC kopen terwijl sno het goed doetvolgens mij hebben we verdedigers nodig.
En een goede keeper die punten pakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Beide is nodig. Nu met Demy nog verdedigers, een spelmaker en een centrumspits.
Vind Sno niet geweldig, aanvallend brengtie te weinigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef OreO het volgende:
Is Sno nu ineens de man op wie we gaan bouwen? Wat een onzin weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef OreO het volgende:
Want? de ballen die hij kreeg raakte hij niet echt kwijt hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:09 schreef w00h00 het volgende:
Nog maar eens bevestigd dat Kennedy echt ruk is.
Ik zie Urby er liever uitgaan dan Wielaert, hoewel ik het met de rest natuurlijk eens benquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef Cheiron het volgende:
Sno eruit, de Zeeuw erin, Kennedy eruit, Sulejmani erin, Wieleart eruit Oleguer erin (?) dan zie ik het beter in tegen Groningen.
Wel positief is dat er in ieder geval een hoop steekballetjes enzo geprobeerd worden.
zal wel domme vraag zijn maar zit de zeeuw nu al op de bank?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef Cheiron het volgende:
Sno eruit, de Zeeuw erin, Kennedy eruit, Sulejmani erin, Wieleart eruit Oleguer erin (?) dan zie ik het beter in tegen Groningen.
Wel positief is dat er in ieder geval een hoop steekballetjes enzo geprobeerd worden.
Zit op de tribune..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zal wel domme vraag zijn maar zit de zeeuw nu al op de bank?
Wie zegt dat dan? ik zeg alleen dat sno het wel aardig doet, hij is sterk daar hebben we er niet zo veel van. Maar zoals je vanavond weer kon zien.. de verdediging is niet bepaalt sterk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is Sno nu ineens de man op wie we gaan bouwen? Wat een onzin weer
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Ah er wordt geroepen om vertrek van spelers, Ajax heeft verloren dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |