Willen ze ook niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat zei men in het sportjournaal ook.
[..]
Die mogen de schoenen van De Zeeuw nog niet poetsen.
Denk ik ook. Maar qua niveau mogen ze nog niet in de schaduw van De Zeeuw staan.quote:
Dudequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk ik ook. Maar qua niveau mogen ze nog niet in de schaduw van De Zeeuw staan.
Iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dude
de Zeeuw is geen Pirlo of Xavi ofzo![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef Rejected het volgende:
Demy de Zeeuw nummer 40.![]()
Edit: Ik was eerder FireFox1Jij had ge-edit
![]()
Ja maar volgende week kan hij sowieso spelen zegtiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
De Zeeuw: "Ik heb nog last van mijn knie"
Riiight
Ik moest ook lachen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
De Zeeuw: "Ik heb nog last van mijn knie"
Riiight
Klopt dat De Zeeuw geen Pirlo of Xavi is. Kun je nagaan wat dat zegt over Vertonghen en Lindgren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dude
de Zeeuw is geen Pirlo of Xavi ofzo![]()
Demy met nr. 40![]()
![]()
Dude, stop eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt dat De Zeeuw geen Pirlo of Xavi is. Kun je nagaan wat dat zegt over Vertonghen en Lindgren.
Wanneer is bepaald dat je hier je mening niet meer mag geven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dude, stop eens.
Je maakt jezelf weer eens belachelijk met je uitspraken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:02 schreef Jasza het volgende:
Oleguer zal wel basis zijn mits fit als ik Jol net zo hoorde.
Wat een kut zooi, wat een kut club in 020! vernielen die ufo morgen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=1625&start=1500
geinig om te lezen
Omdat jouw "mening" vaak nergens over gaatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef Barca het volgende:
Wanneer is bepaald dat je hier je mening niet meer mag geven?
Omdat ie volgend jaar zomer in de basis wilt staanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Vreemde keuze van Demy. Waarom zou je naar Ajax gaan als je bij AZ zit en naar half Europa kunt?
Heb je mijn vorige vragen nog niet beantwoord. Wat is er zo goed aan Vertonghen en Lindgren? Wat is er niet goed aan het spel van De Zeeuw?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat jouw "mening" vaak nergens over gaat
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Heb je mijn vorige vragen nog niet beantwoord. Wat is er zo goed aan Vertonghen en Lindgren? Wat is er niet goed aan het spel van De Zeeuw?
Dan blijf je bij AZ of ga je naar een Europese middenmoter.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ie volgend jaar zomer in de basis wilt staan
Juist, een goed onderbouwd antwoord!quote:
Alsof dit nieuwe teksten voor jullie zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat een kut zooi, wat een kut club in 020! vernielen die ufo morgen!
Sorry niet echt een tekst met inhoud maar ik moest het even kwjt!
![]()
![]()
Jij snapt hetquote:
Wilde net zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alsof dit nieuwe teksten voor jullie zijn.
Inderdaad. Jij kunt alleen met domme flame baits komen. Nou, mag je trots op zijn. Of ben je stiekem een fan van dat ploegje uit Eindhoven?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij kunt alleen met domme flame baits komen. Nou, mag je trots op zijn. Of ben je stiekem een fan van dat ploegje uit Eindhoven?
Hoe durf jequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
Nickname: FireFox1
Favoriete club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): Haarlem
Groot anti-fan (NL): Feyenoord, PSV, AZ, Ado Den Haag
Favoriete club (buitenland): FC Barcelona
Sympathie voor (buitenland): Arsenal
Groot anti-fan (buitenland): Real Madrid, Manchester United, Chelsea
Favoriete speler (NL): Dennis Bergkamp
Favoriete speler (overall): Zinedine Zidane
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Oranje, CL, WK, EK, Eredivisie, Primera División, Premier League
Geen trek in. Ben een wedstrijd aan het kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Prosac het volgende:
Tenzij Firefox nog wel inhoudelijk op de vraag van Barca wil ingaan.
Mijn PM is geblokkeerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Prosac het volgende:
Willen jullie het verder via PM afhandelen Barca en FireFox1?
Tenzij Firefox nog wel inhoudelijk op de vraag van Barca wil ingaan.
Zo'n reactie had ik wel verwacht. Hoe ik durf? Jij durft niet aan te geven wat er goed is aan het spel van Vertonghen en Lindgren en wat er niet goed is aan het spel van De Zeeuw.quote:
maar 7,5 miljoenquote:
Ik hoop dat we ze tegenkomen.quote:
Beide is nodig. Nu met Demy nog verdedigers, een spelmaker en een centrumspits.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef OreO het volgende:
een DMC kopen terwijl sno het goed doetvolgens mij hebben we verdedigers nodig.
En een goede keeper die punten pakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Beide is nodig. Nu met Demy nog verdedigers, een spelmaker en een centrumspits.
Vind Sno niet geweldig, aanvallend brengtie te weinigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef OreO het volgende:
Is Sno nu ineens de man op wie we gaan bouwen? Wat een onzin weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef OreO het volgende:
Want? de ballen die hij kreeg raakte hij niet echt kwijt hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:09 schreef w00h00 het volgende:
Nog maar eens bevestigd dat Kennedy echt ruk is.
Ik zie Urby er liever uitgaan dan Wielaert, hoewel ik het met de rest natuurlijk eens benquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef Cheiron het volgende:
Sno eruit, de Zeeuw erin, Kennedy eruit, Sulejmani erin, Wieleart eruit Oleguer erin (?) dan zie ik het beter in tegen Groningen.
Wel positief is dat er in ieder geval een hoop steekballetjes enzo geprobeerd worden.
zal wel domme vraag zijn maar zit de zeeuw nu al op de bank?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef Cheiron het volgende:
Sno eruit, de Zeeuw erin, Kennedy eruit, Sulejmani erin, Wieleart eruit Oleguer erin (?) dan zie ik het beter in tegen Groningen.
Wel positief is dat er in ieder geval een hoop steekballetjes enzo geprobeerd worden.
Zit op de tribune..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zal wel domme vraag zijn maar zit de zeeuw nu al op de bank?
Wie zegt dat dan? ik zeg alleen dat sno het wel aardig doet, hij is sterk daar hebben we er niet zo veel van. Maar zoals je vanavond weer kon zien.. de verdediging is niet bepaalt sterk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is Sno nu ineens de man op wie we gaan bouwen? Wat een onzin weer
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Ah er wordt geroepen om vertrek van spelers, Ajax heeft verloren dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |