kreeg hij 2 etappes terugquote:
Ja, gister was iedereen de hele tijd in z'n eentje...op Voeckler na dan; Dus Hushovd mocht ze nog een dagje houden lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ja, gister was iedereen de hele tijd in z'n eentje...op Voeckler na dan;
Wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar wat Cavendish hier doet kan gewoon niet.
veel mannen zouden wel mee kunnen, maar hebben daar gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Er nog bij zitten. Terwijl er al zo veel man af zijn.
Die anderen hoever er niet aan te blijven hangen. Hij wel. MSR niet gezien?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik stel me er ook vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar wat Cavendish hier doet kan gewoon niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Dunckie het volgende:
Rabo wordt weer lekker in het pak gestoken.
bergje doet denken aan 1 van Milaan-Sanremo, daar kwam ie ook over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ik stel me er ook vraagtekens bij.
Wat hadden ze moeten doen nu dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Dunckie het volgende:
Aanvallen met Flecha of Posthuma?quote:
Dat laatste mag dan wel waar zijn, maar toch. Maar goed, we gaan zien hoe lang hij dit nog kan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
bergje doet denken aan 1 van Milaan-Sanremo, daar kwam ie ook over.
En wat eerder werd gezegd is ook waar, niet iedereen is gemotiveerd.
Menchov zit er toch nog voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Dunckie het volgende:
Inderdaad, die rijdt gewoon in een strak tempo naar boven, niks aan de hand naar mijn mening. Behalve dan dat Cavendish er nog aan hangt, want zolang dat zo is wint Freire toch niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |