Creatief boekhouden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef El_Bassie het volgende:
Tegen de 50 p/u. Een gemiddelde van 46,6. Tuurlijk Herbert.
En hij heeft een boek geschreven over de Ventouxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:04 schreef Sheepcidus het volgende:
De Jong heeft eergisteren de Ventoux gereden.
Freire of Menchov uitspelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Palmboom313 het volgende:
En als ze het nu dicht gereden hebben wat gaat Rabo dan doen? Want de mannen zijn dan allemaal opgerookt.
Zou natuurlijk zomaar kunnen gebeuren. De Rabo-ers moeten nu zo hard rijden, dat ze straks geen puf meer hebben om mee te springen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:13 schreef franklop het volgende:
Zou natuurlijk wel geheel conform deze tour zijn als Rabo het gat dichtkrijgt, er weer een groepje wegrijdt en er dan weer niet bijzitten
dan moet freire het maar alleen doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou natuurlijk zomaar kunnen gebeuren. De Rabo-ers moeten nu zo hard rijden, dat ze straks geen puf meer hebben om mee te springen.
Mochten ze het gat dichten...........Want ik denk dat Astana weer naar voren komt als ze er bijna bij zijn
Cancellara en Hushovd samenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Menchovmet die afdaling op het einde in het achterhoofd
Nou, nou ... voorlopig behoorlijk voorspelbaar scenario.quote:
Ik weet niet of het een technisch lastige afdaling is, het is geen sterke daler maar het is geen Frank Schleckquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Menchovmet die afdaling op het einde in het achterhoofd
Voor zo'n etappe is er toch wel het één en ander aan de hand. Een sprinter die wegsprint uit de kopgroep en dat soort dingen. Kopgroep uit elkaar gespat. Het zijn weliswaar kleine dingetjes, maar meer mag je ook niet verwachten in zo'n etappe, denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... voorlopig behoorlijk voorspelbaar scenario.
Dit is spektakel? Hm ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Voor zo'n etappe gebeurd er toch wel het één en ander. Een sprinter die wegsprint uit de kopgroep en dat soort dingen. Kopgroep uit elkaar gespat. Het zijn weliswaar kleine dingetjes, maar meer mag je ook niet verwachten in zo'n etappe, denk ik.
Popvych en Evans a.u.b.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Duque mag van mij wel winnen als ze voor blijven.
Voor een gemiddelde etappe is het best spectaculair ja...quote:
Vergeet niet dat je nu een discussie aangaat met iemand die het liefst een Tour ziet met alleen maar bergetappes + aankomsten bergopquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef Cootz het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde etappe is het best spectaculair ja...
Echt spektakel niet, maar wel dat er tenminste iets gebeurd in de kopgroep. Vaak zie je dan dat er helemaal niets gebeurd. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Dit is spektakel? Hm ...
[..]
Popvych en Evans a.u.b.
Goh, wat is het toch ee nspelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Maarten&Herbert:
"De oude.." IIII II
"De kleine.." IIII
Er wordt aangevallen de laatste 10 minuten, dat is iets anders dan dat er 'een aantal moet lossen'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:24 schreef Barca het volgende:
Nou, in mijn ogen verloopt het volgens "verwachting". Een kopgroep, waarvan een aantal moet lossen. Het peloton wat iets terugkomt. Maar de kopgroep niet pakt op 50 km voor de meet.
Och ... bij zo'n grote kopgroep zie je dat vaker. Meestal later, maar ja ... als 't echt niet draait ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Echt spektakel niet, maar wel dat er tenminste iets gebeurd in de kopgroep. Vaak zie je dan dat er helemaal niets gebeurd. Dat bedoel ik eigenlijk.
Ducrot: 'De beer is los'![]()
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Cootz het volgende:
[..]
Er wordt aangevallen de laatste 10 minuten, dat is iets anders dan dat er 'een aantal moet lossen'.
edit: en die chaos van nu, met die kopgroep die uit elkaar gespat is... ik vind dat best spektakel, en dat op 60 km van de streep.
Gebeurt vaker ja, maar is het daarom niet leuk om te zien? Het verloop van een beetje bergetappe zie je ook wel vaker dan één keer volgens hetzelfde patroon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Och ... bij zo'n grote kopgroep zie je dat vaker. Meestal later, maar ja ... als 't echt neit draait ...
Omdat het een inteelt product is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:28 schreef henkiedirk het volgende:
waarom is die maarten zo´n mongool, zegt ie dat de tweede groep anderhalve minuut achter ligt. Hoe lang doet ie dit werk al....
wel leuk. Maar spektakel? Nee, daar stel ik me dan toch iets anders bij voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Gebeurt vaker ja, maar is het daarom niet leuk om te zien? Het verloop van een beetje bergetappe zie je ook wel vaker dan één keer volgens hetzelfde patroon.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Gebeurt vaker ja, maar is het daarom niet leuk om te zien? Het verloop van een beetje bergetappe zie je ook wel vaker dan één keer volgens hetzelfde patroon.
Als Rabo iemand mee had gehad was dat niet gebeurd hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg voorspelbaar allemaal vandaag.
Grote kopgroep. Valt uit elkaar. Merendeel wordt teruggepakt en pas op een paar kilometer voor de streep worden de laatste vluchters ook gepakt. Vervolgens een massasprint.
Massasprint lijkt me stug, want dat bergje is toch best lang tegen een procent of 5.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg voorspelbaar allemaal vandaag.
Grote kopgroep. Valt uit elkaar. Merendeel wordt teruggepakt en pas op een paar kilometer voor de streep worden de laatste vluchters ook gepakt. Vervolgens een massasprint.
Ochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef Armstrong1984 het volgende:
Ducrot: 'maar sommigen hebben geen benen meer'. Ducrot, alsjeblieft.
Dat zij niemand mee hebben is toch voorspelbaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als Rabo iemand mee had gehad was dat niet gebeurd hoor.
Dat was Riblon die wil zelf niet rijden lijkt me.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef McDucky het volgende:
Die kerel was niet boos om dat drinken volgens mij, maar meer dat zijn groep niet meer wil rijden.......snap dat dan toch Maarten
Gewoon aan het fokken tijdens het werkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef 456 het volgende:
Eerst was het te nat, toen te koud, en nu weer te warm...
Ze verdienen er hun geld mee hoor!
Ik zit ook met 40graden binnen te werken, dan doe ik ook liever wat anders...
Nou, met 40 graden zit ik liever binnen dan buiten. Vooral als de airco zijn plicht vervult.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef 456 het volgende:
Eerst was het te nat, toen te koud, en nu weer te warm...
Ze verdienen er hun geld mee hoor!
Ik zit ook met 40graden binnen te werken, dan doe ik ook liever wat anders...
Het is nu ook geen 40gradenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gewoon aan het fokken tijdens het werken
Volgens Herbert hebben de renners nu een kort lontje door de hittequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, met 40 graden zit ik liever binnen dan buiten. Vooral als de airco zijn plicht vervult.
Dat is niet mooiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef Cootz het volgende:
Dat wordt trouwens een finish voor vijven met dit tempo...
Wel of geen zonnesteekweken maakt voor Herbert ook niks uit. Altijd kolder in de kop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef henkiedirk het volgende:
[..]
Volgens Herbert hebben de renners nu een kort lontje door de hitte
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef FicoF het volgende:
Gaat rabo ze nou 40km voor de streep terug pakken? Waarom... Volgens mij kun je beter wachten tot de laatste tien kilometer, anders komen er weer ontsnappingen.
Ideetje van de breukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef FicoF het volgende:
Gaat rabo ze nou 40km voor de streep terug pakken? Waarom... Volgens mij kun je beter wachten tot de laatste tien kilometer, anders komen er weer ontsnappingen.
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Jose de Cauwer die tenminste nog eens wat positief over Rabo zegt.
kansloze actie betekende het volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef Palmboom313 het volgende:
wat betekend dat chasse patat nou? Gaan ze dan een patatje met eten ofzo?
http://www.vkblog.nl/bericht/254359/Chasse-Patatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/forum/Index.aspx?pageName=reactie&forumId=239848quote:
Chasse patate : zjust is zjust
Ik voel mij enigszins verantwoordelijk voor het verkeerde begrip (in Vlaanderen) van de Franse wieleruitdrukking 'chasse patate'. Toen ik die uitdrukking een jaar of 7-8 geleden eens gebruikte in de Tour, bleken mijn jongere Vlaamse collega's die nog nooit te hebben gehoord, en kennelijk heb ik dat toen zéér slecht uitgelegd, getuige uw verklaring in de krant van vorige maandag. 'Chasse patate' is geen 'vruchteloze poging van een eenzaat', maar een 'uitzichtloze achtervolging van één of meer renners over tientallen kilometers', en die nuance is belangrijk. Nog niet zolang geleden hoorde ik een jongere collega over 'chasse patate' spreken toen een renner in de laatste 10 kilometer vergeefs probeerde een net voordien ontsnapte concurrent terug te pakken. Dat is een 'vruchteloze poging van een eenzaat', maar zeker geen 'chasse patate'. Ik geef een voorbeeld van échte 'chasse patate' : er rijdt een vroege vlucht voorop van 4 renners en op het moment dat die 8 minuten voorsprong hebben, gaan er 2 in de achtervolging. Die 2 maken redelijk snel 4 minuten goed, en dan plafonneren ze. Twintig kilometer verder hebben ze nog altijd 4 minuten achterstand op de koplopers en 4 minuten voorsprong op het peloton. Dan zitten ze daar... 'en chasse patate'. In een volstrekt uitzichtloze situatie, want ze weten dat ze niet vooraan zullen geraken en ze hebben teveel voorsprong op het peloton om zich zomaar te laten inlopen. Je voelt je redelijk onnozel, 'en chasse patate'. In theorie kan zelfs een groep van 17 'en chasse patate' zitten achter een kopgroep van 4, maar het spreekt vanzelf dat 17 renners die vooraan willen geraken, altijd sneller zullen rijden dan de 4 koplopers. Terloops : ik meen mij zelfs te herinneren dat er naar aanleiding van het toenmalige (her)lanceren van die uitdrukking op de Vlaamse televisie een Vlaamse wielerclub is ontstaan onder de naam 'Chasse patate'.
Mark Uytterhoeven
Evans is zich al heel de tijd aan het irriteren, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:33 schreef 456 het volgende:
[..]
Och
het was ook Evansdie zich boos maakte..
Elke keer als Evans zegt, draaien, demarreert er 1
Mark Uytterhoevenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/forum/Index.aspx?pageName=reactie&forumId=239848
Jut en jul dichtten hem nog een kans toe zometeen, als de Rabo's het gat voor de klim dicht gaan rijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:43 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik miste even een moment.
Ah, op die manier. Nou, eigenlijk geloof ik daar niet zo in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef 456 het volgende:
[..]
Jut en jul dichtten hem nog een kans toe zometeen, als de Rabo's het gat voor de klim dicht gaan rijden.
Indurain - Armstrong - Rasmussen - Contador... eh..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
Gewoon om even de tijd te verdrijven: Wie zijn eigenlijk de laatste vijf renners die in de gele trui een etappe wonnen in de Tour? Ik zoek dus vijf verschillende namen.
Vandaar dequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Nou, eigenlijk geloof ik daar niet zo in.
Poeh...zo uit m'n hoofd denk ik Contador, Cancellara, Rasmussen, Armstrong...en nummer 5 zit 'r bij mij niet in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
Gewoon om even de tijd te verdrijven: Wie zijn eigenlijk de laatste vijf renners die in de gele trui een etappe wonnen in de Tour? Ik zoek dus vijf verschillende namen.
Cancellaraquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:48 schreef 456 het volgende:
[..]
Indurain - Armstrong - Rasmussen - Contador... eh..
Kennyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Nog maar 43 seconden. We gaan naar een massasprint gok ik. Wie had dat verwacht.
Aanvallers pur sang vinden van niet denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Pakken ze nu die koplopers niet te snel?
Jeps, ik snap het.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:48 schreef 456 het volgende:
[..]
Vandaar de.
Laat Menchov lekker op zijn gemak die tour uitrijden.
Contador 2009. Verder kan ik het nog niet vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
Wat zei hij? Ik luister radio tour.quote:
Ja nou, precies.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:51 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Jeps, ik snap het.![]()
Menchov idd de Tour gewoon uitrijden, maar misschien verrast hij morgen iedereen door fantastisch de Ventoux op te fietsen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:51 schreef Wilskracht het volgende:
Nu inzetten hoeveel rabo's lossen er de komende 10 km
Hij zat gewoon wat met de camera te geinen, ten teken dat de vlucht niet meer succesvol zal zijn.quote:
voor freirequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:54 schreef PkrMart het volgende:
Waarom rijdt Rabo eigenlijk?
quote:15:54 Loon naar werken
Rabobank heeft bijna de gehele kopgroep opgepeuzeld. Duque zet nog eens aan en neemt een kleine voorsprong.
Anders geen salaris?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:54 schreef PkrMart het volgende:
Waarom rijdt Rabo eigenlijk?
Wat moeten ze dan? Nu hebben ze in ieder geval meer kans met Freire dan dat ze de kopgroep hadden laten gaan.quote:
Omgekeerde springplankquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:59 schreef Wilskracht het volgende:
Freire op kop
Menchov in 2e positie in de afdaling
Menchov valt er neemt iedereen mee
Freire wint
Hahaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:59 schreef Wilskracht het volgende:
Freire op kop
Menchov in 2e positie in de afdaling
Menchov valt er neemt iedereen mee
Freire wint
Zal dan wel een anticlimax worden.quote:
Of nog leuker gezegd: ze hebben hun kloten eraf gedraaid.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat zou prachtig zijn. Rabo hele dag gewerkt voor niets
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Sdivad het volgende:
Haha, op gaps.letour.fr:
"Kern caught: As usual with the Kern escape attempts, it lasted about 38 seconds before being renderd void."
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:11 schreef Cootz het volgende:
Als Cavendish hier zou winnen dan is dat wat mij betreft wel de grootst mogelijke anticlimax
Is die schutter al opgepakt?quote:
Tja, zoals ze op de Belg al zeggen, hij kan ook MSR winnen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:11 schreef Cootz het volgende:
Als Cavendish hier zou winnen dan is dat wat mij betreft wel de grootst mogelijke anticlimax
Dat kan wel zo zijn, maar ik zie andere kopmannen het niet gauw doen voor hun sprinters...'s kijken of Sastre zondag het tempo hoog gaat houden voor Hushovd. En net dat ik 't typ hebben ze 't erover...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Toch wel het minste wat hij kan doen voor de ploeg nu.
Ik zou dat een heldendaad vinden van Cavendishquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:11 schreef Cootz het volgende:
kreeg hij 2 etappes terugquote:
Ja, gister was iedereen de hele tijd in z'n eentje...op Voeckler na dan; Dus Hushovd mocht ze nog een dagje houden lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ja, gister was iedereen de hele tijd in z'n eentje...op Voeckler na dan;
Wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar wat Cavendish hier doet kan gewoon niet.
veel mannen zouden wel mee kunnen, maar hebben daar gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Er nog bij zitten. Terwijl er al zo veel man af zijn.
Die anderen hoever er niet aan te blijven hangen. Hij wel. MSR niet gezien?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik stel me er ook vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar wat Cavendish hier doet kan gewoon niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Dunckie het volgende:
Rabo wordt weer lekker in het pak gestoken.
bergje doet denken aan 1 van Milaan-Sanremo, daar kwam ie ook over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ik stel me er ook vraagtekens bij.
Wat hadden ze moeten doen nu dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Dunckie het volgende:
Aanvallen met Flecha of Posthuma?quote:
Dat laatste mag dan wel waar zijn, maar toch. Maar goed, we gaan zien hoe lang hij dit nog kan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
bergje doet denken aan 1 van Milaan-Sanremo, daar kwam ie ook over.
En wat eerder werd gezegd is ook waar, niet iedereen is gemotiveerd.
Menchov zit er toch nog voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Dunckie het volgende:
Inderdaad, die rijdt gewoon in een strak tempo naar boven, niks aan de hand naar mijn mening. Behalve dan dat Cavendish er nog aan hangt, want zolang dat zo is wint Freire toch niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Oh, vandaar. Ik kon op le Tour ook al geen uitslag van gisteren vinden betreffende strijdlust.
Een Nederlander of Raborenner...?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef Beregd het volgende:
een mooiere ritwinnaar voor vandaag dan ballan kun je je niet inbeelden
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef Beregd het volgende:
een mooiere ritwinnaar voor vandaag dan ballan kun je je niet inbeelden
Nederlander had wel gemogen hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef wimderon het volgende:
Krijgt Mart dadelijk toch nog gelijk met z'n sprintetappe
Menchov moet natuurlijk niet zo hard rijden dat hij Freire lost..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef FicoF het volgende:
Ik schakel net weer in. Waarom rijdt Menchov er niemand af? Zitten Freire, De Noor en Cav er nog bij?
Maaskant, Terpstra?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zitten er nog Nederlanders in het peloton dan
Óf Menchov kan niet harder, óf hij rijdt Freire er dan af...en ja, ook Hushovd en Cavendish zitten er nog bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef FicoF het volgende:
Ik schakel net weer in. Waarom rijdt Menchov er niemand af? Zitten Freire, De Noor en Cav er nog bij?
Daar ging 't niet over...ik zie vandaag alleen liever een Nederlander winnen dan Ballan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zitten er nog Nederlanders in het peloton dan
Maar hij heeft Cav er nog niet af gereden zie ik. Kan Mechov dát al niet meer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Menchov moet natuurlijk niet zo hard rijden dat hij Freire lost..
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Daar ging 't niet over...ik zie vandaag alleen liever een Nederlander winnen dan Ballan.
Lastig om Cav op deze klim in je eentje eraf te rijden hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef FicoF het volgende:
[..]
Maar hij heeft Cav er nog niet af gereden zie ik. Kan Mechov dát al niet meer?
En gisteren ook niet zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die mensen stonden er vanochtend nog niet. Ja, hèhè.
Snap je het niet? Hij moet het tempo rijden wat Freire aankan, dat is op deze klim niet veel anders dan dat van Cav.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef FicoF het volgende:
[..]
Maar hij heeft Cav er nog niet af gereden zie ik. Kan Mechov dát al niet meer?
Freire is bergop echt wel een stuk beter dan Cav volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap je het niet? Hij moet het tempo rijden wat Freire aankan, dat is op deze klim niet veel anders dan dat van Cav.
Gelost geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
Waar blijft Fabian?
Vandaar dat ik zeg 'DEZE klim'. Niet steil genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef FicoF het volgende:
[..]
Freire is bergop echt wel een stuk beter dan Cav volgens mij.
Ik word niet warm van het gros van de Nederlanders dat in dit peloton zit, op Maaskant na denk ik. Rabo-renners die nog over zijn kunnen mij ook niet bekoren, al vind ik Freire wel cool. Wat mij betreft nee dus.quote:
Oh, want die kan wel dalen. Hushovd blijft in het wiel van Cavendish?quote:
Cav is in topvorm en kan dit soort tempobergjes echt wel aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef FicoF het volgende:
[..]
Freire is bergop echt wel een stuk beter dan Cav volgens mij.
Kappen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
En net als vaker deze tour is er geen Rabo meer te bekennen wanneer de prijzen verdeeld worden.
Kan je gewoon je mond niet een keer houden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
En net als vaker deze tour is er geen Rabo meer te bekennen wanneer de prijzen verdeeld worden.
Ze proberen het tenminste. Zoals Jose de Cauwer al zei.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Doe je ogen open, faler.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik en Mart.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Het wordt dus toch weer een Massasprint wie had dat gedacht zeg.
De prijzen zijn verdeeld volgens jou, intelligentie ten top.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
We zullen zo dadelijk de sprint wel zien.
Inderdaad...niet zozeer omdat Cavendish de trui móet hebben, maar meer om 't spannend te maken voor zondag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Hoop dat Cav flink wat punten pakt op Hushovd.
Altijd handig als de renners zo hard rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
Paniek aan de streep, bussen van de ploegen die nu nog aan de streep komen aanrijden.
Ik vind dar Cav het meer verdient. 5 etappes en misschien zelfs wel 6 of 7 en dan misschien geen groen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Inderdaad...niet zozeer omdat Cavendish de trui móet hebben, maar meer om 't spannend te maken voor zondag.
Mag hier geen kritiek geleverd worden op de Rabo. Was er de vorige topics niet bij, maar het is toch waar dat Rabo er nu niet meer bij zit zoals de mannen van Cav?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De prijzen zijn verdeeld volgens jou, intelligentie ten top.
Daarom vind ik dat de rde trui weer terug moet komen. En die lapjestrui. Verder ben ik niet voor het herinvoeren van zaken uit het verleden. Niet terugkeren in de tijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dar Cav het meer verdient. 5 etappes en misschien zelfs wel 6 of 7 en dan misschien geen groen.
Freire zit nog wel in wiel van Cavendish, maar of hij dit keer wél de sprint weet te winnen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef FicoF het volgende:
[..]
Mag hier geen kritiek geleverd worden op de Rabo. Was er de vorige topics niet bij, maar het is toch waar dat Rabo er nu niet meer bij zit zoals de mannen van Cav?
Heb je de etappe uberhaupt gekeken? Tuurlijk, mag je kritiek leveren, maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef FicoF het volgende:
[..]
Mag hier geen kritiek geleverd worden op de Rabo. Was er de vorige topics niet bij, maar het is toch waar dat Rabo er nu niet meer bij zit zoals de mannen van Cav?
Die oerlelijke lapjestrui.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat de rde trui weer terug moet komen. En die lapjestrui. Verder ben ik niet voor het herinvoeren van zaken uit het verleden. Niet terugkeren in de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |