quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Oh, vandaar. Ik kon op le Tour ook al geen uitslag van gisteren vinden betreffende strijdlust.
Een Nederlander of Raborenner...?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef Beregd het volgende:
een mooiere ritwinnaar voor vandaag dan ballan kun je je niet inbeelden
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef Beregd het volgende:
een mooiere ritwinnaar voor vandaag dan ballan kun je je niet inbeelden
Nederlander had wel gemogen hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef wimderon het volgende:
Krijgt Mart dadelijk toch nog gelijk met z'n sprintetappe
Menchov moet natuurlijk niet zo hard rijden dat hij Freire lost..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef FicoF het volgende:
Ik schakel net weer in. Waarom rijdt Menchov er niemand af? Zitten Freire, De Noor en Cav er nog bij?
Maaskant, Terpstra?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zitten er nog Nederlanders in het peloton dan
Óf Menchov kan niet harder, óf hij rijdt Freire er dan af...en ja, ook Hushovd en Cavendish zitten er nog bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef FicoF het volgende:
Ik schakel net weer in. Waarom rijdt Menchov er niemand af? Zitten Freire, De Noor en Cav er nog bij?
Daar ging 't niet over...ik zie vandaag alleen liever een Nederlander winnen dan Ballan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zitten er nog Nederlanders in het peloton dan
Maar hij heeft Cav er nog niet af gereden zie ik. Kan Mechov dát al niet meer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Menchov moet natuurlijk niet zo hard rijden dat hij Freire lost..
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Daar ging 't niet over...ik zie vandaag alleen liever een Nederlander winnen dan Ballan.
Lastig om Cav op deze klim in je eentje eraf te rijden hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef FicoF het volgende:
[..]
Maar hij heeft Cav er nog niet af gereden zie ik. Kan Mechov dát al niet meer?
En gisteren ook niet zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die mensen stonden er vanochtend nog niet. Ja, hèhè.
Snap je het niet? Hij moet het tempo rijden wat Freire aankan, dat is op deze klim niet veel anders dan dat van Cav.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef FicoF het volgende:
[..]
Maar hij heeft Cav er nog niet af gereden zie ik. Kan Mechov dát al niet meer?
Freire is bergop echt wel een stuk beter dan Cav volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap je het niet? Hij moet het tempo rijden wat Freire aankan, dat is op deze klim niet veel anders dan dat van Cav.
Gelost geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
Waar blijft Fabian?
Vandaar dat ik zeg 'DEZE klim'. Niet steil genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef FicoF het volgende:
[..]
Freire is bergop echt wel een stuk beter dan Cav volgens mij.
Ik word niet warm van het gros van de Nederlanders dat in dit peloton zit, op Maaskant na denk ik. Rabo-renners die nog over zijn kunnen mij ook niet bekoren, al vind ik Freire wel cool. Wat mij betreft nee dus.quote:
Oh, want die kan wel dalen. Hushovd blijft in het wiel van Cavendish?quote:
Cav is in topvorm en kan dit soort tempobergjes echt wel aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef FicoF het volgende:
[..]
Freire is bergop echt wel een stuk beter dan Cav volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |