quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is
Ik zou mijn hond er nog van afschoppen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Want naast het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is
wat wou je doen danquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Klacht: 3FM's lekkerste DJ is er al meer dan een maand niet
P.S.: Persoonlijke aanvallen om TS' smaak worden niet geaccepteeerd.
Ik zou er mijn hond nog niet op loslaten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van afschoppen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Ik moet het verdorie al minstens vijf hele weken iedere vrijdag stellen zonder mijn twee uurtjesClaudia de Breij
op 3FM. Het enige lichtpuntje dat die zender heeft
Want naast het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is, is ze ook een erg leuke DJ. En ze is er dus niet
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: 3FM's lekkerste DJ is er al meer dan een maand niet
P.S.: Persoonlijke aanvallen om TS' smaak worden niet geaccepteeerd.
Dat ze ooit is aangenomen, is nog veel erger. Dat mens voegt echt helemaal niks toe. Worden wat plaatjes voor d'r ingestart, probeert twee uurtjes grappig te zijn en gaat dan weer lekker naar huis. Mens, blijf weg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef 9611Niels het volgende:
Dat zij nog niet is weggestuurd bij 3FM![]()
Er wordt blijkbaar altijd gedacht dat cabaretiers autodidact zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wees blij dat die domme, lelijke en vooral totaal niet grappige hamsterkop niet te horen is. Domme doos. Wat moet zoiets op de radio? Typisch gevalletje van: het schijnt het in het theater goed te doen, dus die pot moet ook op radio. Optiefen!
POEF, weg geloofwaardigheidquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Want naast het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is, is ze ook een erg leuke DJ.
En ik heb niet eens een hond, moet je nagaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van afschoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |