quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is
Ik zou mijn hond er nog van afschoppen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Want naast het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is
wat wou je doen danquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Klacht: 3FM's lekkerste DJ is er al meer dan een maand niet
P.S.: Persoonlijke aanvallen om TS' smaak worden niet geaccepteeerd.
Ik zou er mijn hond nog niet op loslaten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van afschoppen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Ik moet het verdorie al minstens vijf hele weken iedere vrijdag stellen zonder mijn twee uurtjesClaudia de Breij
op 3FM. Het enige lichtpuntje dat die zender heeft
Want naast het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is, is ze ook een erg leuke DJ. En ze is er dus niet
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: 3FM's lekkerste DJ is er al meer dan een maand niet
P.S.: Persoonlijke aanvallen om TS' smaak worden niet geaccepteeerd.
Dat ze ooit is aangenomen, is nog veel erger. Dat mens voegt echt helemaal niks toe. Worden wat plaatjes voor d'r ingestart, probeert twee uurtjes grappig te zijn en gaat dan weer lekker naar huis. Mens, blijf weg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef 9611Niels het volgende:
Dat zij nog niet is weggestuurd bij 3FM![]()
Er wordt blijkbaar altijd gedacht dat cabaretiers autodidact zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wees blij dat die domme, lelijke en vooral totaal niet grappige hamsterkop niet te horen is. Domme doos. Wat moet zoiets op de radio? Typisch gevalletje van: het schijnt het in het theater goed te doen, dus die pot moet ook op radio. Optiefen!
POEF, weg geloofwaardigheidquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Zapper het volgende:
Want naast het onomstreden feit dat Claudia een gruwelijk mooie vrouw is, is ze ook een erg leuke DJ.
En ik heb niet eens een hond, moet je nagaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
[..]
Hear hear!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Er wordt blijkbaar altijd gedacht dat cabaretiers autodidact zijn.
Ze kunnen blijkbaar allemaal presenteren, acteren en zingen... Echt nonsens. Radio-DJ is een vak, net als acteur.
Dubbelweg dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die was al weg door het gebruik van dat PI bij dit topic.
MIJN GODquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef webfreak het volgende:
Nee DIT dan:
De grootste plaatsvervangende schaamte die ik heb ervaren bij het kijken van een TV-programma. En dan tel ik zelfs De Nieuwste Show en Budget TV mee!!!
Ik klik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef webfreak het volgende:
Nee DIT dan:
De grootste plaatsvervangende schaamte die ik heb ervaren bij het kijken van een TV-programma. En dan tel ik zelfs De Nieuwste Show en Budget TV mee!!!
Mijn tv zapt automatisch door als dat geval er op is. Heeft die van jou dat nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik tv gezien toen, echt om te huilen zo erg. En vals, niet te zuinig
Ik heb nog een oudje, zo eentje met een enorme beeldbuisquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn tv zapt automatisch door als dat geval er op is. Heeft die van jou dat niet
Ah, daar zal dat filter nog we, niet zijn ingebouwdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog een oudje, zo eentje met een enorme beeldbuis
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, daar zal dat filter nog we, niet zijn ingebouwd.
Ik zou mijn polsen doorsnijden als ik jou was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Leanne het volgende:
ik vind haar niet zo
ze hebben weleens gezegd dat ik op haar lijk
Ja, ik hoor het ook continu.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Leanne het volgende:
ik vind haar niet zo
Zapquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou mijn polsen doorsnijden als ik jou was.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou mijn polsen doorsnijden als ik jou was.
Zo lelijk ben je hoop ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Leanne het volgende:
ik vind haar niet zo
The same goes with soap actors and actresses.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Er wordt blijkbaar altijd gedacht dat cabaretiers autodidact zijn.
Ze kunnen blijkbaar allemaal presenteren, acteren en zingen... Echt nonsens. Radio-DJ is een vak, net als acteur.
Hoi!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Leanne het volgende:
Zeg, ik moet nog etenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:30 schreef Zapper het volgende:
Nou, dit topic is lekker verkloot zeg
Dan maar even een foto![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort zullen we TROS toch boycotten, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:27 schreef Jimbo het volgende:
claudia der 'oppas' is zo tyfus saai dat je er bijna impotent van word
Leeft leanne nog?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:34 schreef PeZu het volgende:
claudia lekker noemen dat is net zoiets als geilen op leanne_!
nee idd das zielig voor de trollenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Zapper het volgende:
Claudia een trol noemen is ook niet netjes
Slecht grapje.quote:
Deze is nog slechter.quote:
slechter dan die kop van claudia kan bijna nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat ze op meisjes valt
[..]
Slecht grapje.
[..]
Deze is nog slechter.
Kom op gast, verzin eens wat betere grapjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:56 schreef PeZu het volgende:
slechter dan die kop van claudia kan bijna niet
Mooi..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:30 schreef Zapper het volgende:
Nou, dit topic is lekker verkloot zeg
Dan maar even een foto![]()
[ afbeelding ]
[..]
Hoi!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:34 schreef PeZu het volgende:
claudia lekker noemen dat is net zoiets als geilen op leanne_!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik klikte op de link in je signature![]()
![]()
Ja nu ik dus ook, uit nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik klikte op de link in je signature![]()
![]()
Ik zou haar van mijn hond schoppen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |