ik hoop het echtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:21 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik denk dat er nog een heleboel geld aan zit te komen adhv de eerder verzonden mailtjes en pm's. Bank -> ING gaat niet zo snel enzo
Hey jij zou vandaag toch off zijn???? Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
officieel niet neeMaar je kan natuurlijk wel merken dat het al begint in te kakken helaas. De eerste week was echt chaos met meer dan soms wel 20 mailtjes en pm's per dag.
Ik heb er vandaag iets van 4 of 5 gezien denk ik.
Je bent een schat, maar bovenaan stond een update dat talloze mensen zich al gemeld hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
WOW![]()
Ik snap niet dat de dierenambulance niet wilt helpen!
Als de oproep er morgenochtend nog staat ga ik rijden!
Helaas ben ik nu niet in de gelegenheid
Da's altijd zo. En het is nu even een dagje iets rustiger (hebben wij ook een beetje weekendquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
officieel niet neeMaar je kan natuurlijk wel merken dat het al begint in te kakken helaas. De eerste week was echt chaos met meer dan soms wel 20 mailtjes en pm's per dag.
Ik heb er vandaag iets van 4 of 5 gezien denk ik.
Je kent me toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:26 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hey jij zou vandaag toch off zijn???? Wat doe je hier dan?
Yes, geheimpjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar bovenaan stond een update dat talloze mensen zich al gemeld hebben
[..]
Da's altijd zo. En het is nu even een dagje iets rustiger (hebben wij ook een beetje weekend) en dat is helemaal niet erg. Want wij hebben nog héél veel leuke ideeën om meer donateurs te krijgen en om aandacht voor onze aktie te genereren, maar dat zijn nog geheimpjes he Q?
Er was vandaag op de dikke wijk een ernstig ongeluk tuseen voetganger en zijn hond met bromfiets.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kent me toch?verslaafd tot op het bot
Fucking serieus?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:30 schreef jora23 het volgende:
[..]
Er was vandaag op de dikke wijk een ernstig ongeluk tuseen voetganger en zijn hond met bromfiets.
Bromfietser met traumahelikopter en de golden retriever dood
Geen idee, maar vond het zo sneu..... Moest het je ff zeggen. Maar kom je nog weleens uit huis tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fucking serieus?Damn
Uit nwa? Wie wast?
Arme goldenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:32 schreef jora23 het volgende:
[..]
Geen idee, maar vond het zo sneu..... Moest het je ff zeggen. Maar kom je nog weleens uit huis tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:50 schreef bigbird het volgende:
centjes papa en mama bigbird ook onderweg
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef Fuzzy4 het volgende:
Het lijstje wat je hebt, dat zijn spullen die we goed kunnen gebruiken.
Hele veel schoonmaakmiddelen gaan er dagelijks doorheen. (oude)handdoeken, incontinentiematjes zijn heel fijn om te krijgen. Eigelijk alles van het lijstje!
En het geld gaat zeker goed terecht komen. De dierenartskosten bv zijn erg hoog. Niet dat alle dieren ziek en zielig zijn. Maar er worden veel bv oudere dieren opgevangen en ook aidskatten. Er wordt nooit bezuinigd op medische zorg. Dankzij die zorg hebben de dieren echt een goed leven.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef Fuzzy4 het volgende:
Er wordt nooit bezuinigd op medische zorg. Dankzij die zorg hebben de dieren echt een goed leven.
Hmmm, handdoeken hebben we misschien ook nog welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef Fuzzy4 het volgende:
Het lijstje wat je hebt, dat zijn spullen die we goed kunnen gebruiken.
Hele veel schoonmaakmiddelen gaan er dagelijks doorheen. (oude)handdoeken, incontinentiematjes zijn heel fijn om te krijgen. Eigelijk alles van het lijstje!
En het geld gaat zeker goed terecht komen. De dierenartskosten bv zijn erg hoog. Niet dat alle dieren ziek en zielig zijn. Maar er worden veel bv oudere dieren opgevangen en ook aidskatten. Er wordt nooit bezuinigd op medische zorg. Dankzij die zorg hebben de dieren echt een goed leven.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Het is me in jaren niet gebeurd dat ik voor twaalf uur in bed lag en het is nog niet eens bij tienen, maar mijn ogen vallen haast dicht![]()
Ben er morgen weer bij en al het groen is bijgewerkt. Tenminste, aangevraagd. Wanneer Iteejer weer terug is zal hij er zijn groene licht over laten schijnen
![]()
Morgen weer een frisse dag met nieuwe ideeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |