quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
z'n kop erin steken.
of iemand heeft dat voor hem gedaan.
je ziet zo vaak honden die klem zitten in autobanden, egels in blikjes/pakken, gewoon nieuwsgierigheid
Ik momenteel nuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik maak ¤10 (pakket B) over. Mail is verstuurd.
Weet niet wie er achter dat adres zit, maar ik zie het rekeningnummer wel tegemoet.
idd jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil niet weten hoe zijn huid eraan toe is. Vocht.. warmte...schuren van karton....![]()
![]()
Overgemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik momenteel nu
Mail komt eraan
Edit ; hara blijkbaaraangezien ik het niet kon af knipogen
ze heeft notificatie ingesteld
Ooh en Bio, bedankt voor je bijdrage!
Sjenk joe! Ing of Greys zorgt dat je straks mooi groen wordtquote:
Tag aangevraagd en zal je in de fipo zetten.quote:
Oh...dan zal ik het weer onaanvragenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Biogarde het volgende:
Oh, ik hoef geen kleurtje en tag hoor. Thnx iig
Ik had je wel eens een maandje groen willen zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Biogarde het volgende:
Oh, ik hoef geen kleurtje en tag hoor. Thnx iig
Ole mag er ook bij!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Dipkip, Manga, Teigan en Biogarde Hobbel Hobbel zijn toegevoegd aan de donateurslijst!
Zal ik dat even doen? Ik moet toch nog een groentje doorgevenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh...dan zal ik het weer onaanvragen
Snap echt niet dat de dierenambulance niet wilde rijden of waarom vervoer nou zo'n probleem was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=717
wow
Al gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik dat even doen? Ik moet toch nog een groentje doorgeven
quote:
Dankje! Dan ga ik mijn groentje nog even doorgevenquote:
Ze heeft alle tijd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik denk dat die collega van mij pas begin volgende week gaat overmaken omdat ze eerst nog van iedereen geld los gaat peuteren![]()
We zaten vanmiddag samen snotterend over msn ( zij werkt in Amsterdam ) de site van de stichting te bekijken.
Want ja, ik geef het eerlijk toe, ik had niet eerder gekeken, ik ken de stichting al lang en ik kan zo slecht tegen die zielige verhalen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Snap echt niet dat de dierenambulance niet wilde rijden of waarom vervoer nou zo'n probleem was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |