Hehe, eindelijk ben je er!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik begrijp uit de OP niet precies wat ik nou hier moet neerzetten maar ik ga zo een mail sturen zodat ik weet waar ik geld naar kan overmaken.
Zo werkt het, toch?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Tom&Nel staan nog niet in het lijstje. Ik net opbellen...: "Zeg... heb je nou al gestort"
Oops
Ze hadden het al langquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:58 schreef Greys het volgende:Waren ze het vergeten?
Of ben ik vergeten ze er bij te zetten en heb ik er overheen gekeken?
Anders zet ik ze er gewoon sowieso vast bij hoor
Nou, dan moet ik die lijst nog maar eens goed naspeuren dus, sorryquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hadden het al langovergemaakt en ze hebben ook al een bedanktbriefje van jullie ontvangen
Greysquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Dipperd!![]()
Ik wilde je gaan mailen, maar zie dat het al gebeurd is!![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Nou, dan moet ik die lijst nog maar eens goed naspeuren dus, sorry
Bedankbriefje? Ik had ze wel een lief mailtje gestuurd, maar dat was voor het storten.
Ik weet ook weer van geen bedankbriefjeSnap er geen bal meer van.
Met Paypal?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
GreysElisabeeb
Cat 'emotionele chantage' 22
![]()
Dag liefjenseven mn telefoon zoeken zodat ik over kan maken
Via Rabobank, en Lienekien heeft het rekeningnummer gegeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Met Paypal?Of had je het rekeningnr al van iemand gehad?
Ik ga je groen regelen!
Dat is lief van jou én van Lienekien!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Via Rabobank, en Lienekien heeft het rekeningnummer gegeven.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook overgemaakttis niet heel veel maar ik hoop dat het nuttig is.
Je groene jurkje is aangevraagd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook overgemaakttis niet heel veel maar ik hoop dat het nuttig is.
Aldus uit een stukje van die sitequote:Intussen keek iedereen zijn ogen uit. Er wonen in Aarle-Rixtel ongeveer 1150 katten en circa 70 honden – om pony Pepito even niet te vergeten!
quote:door ons allemaal duchtig gevulde spaarpot werd vol trots aan Alice overhandigd. Later hoorden wij dat er tegen de 300 euro in gepropt was, een fijn bedragje dat het Dierenthuis heel goed kan gebruiken! Martine overhandigde Alice nog een cadeau en daarna werden we allemaal gastvrij van koffie voorzien.
Maar.... wat... huh?!?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=717
wow
Ja, dat zat ik me ook af te vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar.... wat... huh?!?
Wat is er met z'n nek gebeurd?
achgos.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar.... wat... huh?!?
Wat is er met z'n nek gebeurd?
Kartonnetjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
achgos.
ziet ernaar uit (zie z'n naam) dat hij zo'n stuk dok kartonnen pijp om z'n nekkie heeft
z'n kop erin steken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kartonnetje
Hoe de fuck krijgt ie dat om zn nek
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
z'n kop erin steken.
of iemand heeft dat voor hem gedaan.
je ziet zo vaak honden die klem zitten in autobanden, egels in blikjes/pakken, gewoon nieuwsgierigheid
Ik momenteel nuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik maak ¤10 (pakket B) over. Mail is verstuurd.
Weet niet wie er achter dat adres zit, maar ik zie het rekeningnummer wel tegemoet.
idd jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil niet weten hoe zijn huid eraan toe is. Vocht.. warmte...schuren van karton....![]()
![]()
Overgemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik momenteel nu
Mail komt eraan
Edit ; hara blijkbaaraangezien ik het niet kon af knipogen
ze heeft notificatie ingesteld
Ooh en Bio, bedankt voor je bijdrage!
Sjenk joe! Ing of Greys zorgt dat je straks mooi groen wordtquote:
Tag aangevraagd en zal je in de fipo zetten.quote:
Oh...dan zal ik het weer onaanvragenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Biogarde het volgende:
Oh, ik hoef geen kleurtje en tag hoor. Thnx iig
Ik had je wel eens een maandje groen willen zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Biogarde het volgende:
Oh, ik hoef geen kleurtje en tag hoor. Thnx iig
Ole mag er ook bij!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Dipkip, Manga, Teigan en Biogarde Hobbel Hobbel zijn toegevoegd aan de donateurslijst!
Zal ik dat even doen? Ik moet toch nog een groentje doorgevenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh...dan zal ik het weer onaanvragen
Snap echt niet dat de dierenambulance niet wilde rijden of waarom vervoer nou zo'n probleem was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=717
wow
Al gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik dat even doen? Ik moet toch nog een groentje doorgeven
quote:
Dankje! Dan ga ik mijn groentje nog even doorgevenquote:
Ze heeft alle tijd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik denk dat die collega van mij pas begin volgende week gaat overmaken omdat ze eerst nog van iedereen geld los gaat peuteren![]()
We zaten vanmiddag samen snotterend over msn ( zij werkt in Amsterdam ) de site van de stichting te bekijken.
Want ja, ik geef het eerlijk toe, ik had niet eerder gekeken, ik ken de stichting al lang en ik kan zo slecht tegen die zielige verhalen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Snap echt niet dat de dierenambulance niet wilde rijden of waarom vervoer nou zo'n probleem was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |