Is dit niet voldoende verwerkt in Facebook?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:13 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar ik binnen een uur meer over wil weten, maar wel iets wat over een week z'n relevatie kwijt is.
Is vergelijkbaar inderdaad. Het is maar net hoe je wat (en met wie) gebruikt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is dit niet voldoende verwerkt in Facebook?
ik gebruik juist heel veel mobiel internet omdat ik thuis al jaren geen PC (meer) heb!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:00 schreef k_man het volgende:
Ik geloof niet dat ik überhaupt ooit op die sites (Twitter, Facebook) geweest ben.
Ik heb overigens ook geen mobiel internet. Ik heb niet eens een (eigen, niet door de werkgever verstrekte) mobiele telefoon.
Je hebt voor jezelf goede argumenten om te Twitteren. Fascinerend is het zeker, maar ik denk dat het alleen handig en leuk is als je veel mensen kent die twitteren. Leuk om af te spreken, jaar je kunt ook gewoon bellen of mailen denk ik dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef Hik het volgende:
Ik Twitter eigenlijk best veel. Grappig dat de vraag "wat vind je eraan?" van iemand op Fok komt...![]()
Ik bedoel: Heb je ooit wel eens aan een niet-gebruiker van Fok uit proberen te leggen "wat je eraan vindt"? Eigenlijk is Twitter iets sociaalrelevanter (voor mij dan) omdat ik eenvoudig contact houd met mensen die ik al ken (en dus niet zoals op Fok, met alle respect voor jullie, met mensen die ik niet of nauwelijks ken).
Soms staat er onzin op, ja, maar gezien het feit dat ik vooral mensen volg die wat te melden hebben (vrienden, politici) blijft de hoeveelheid onzin zeer beperkt. Ik vind het leuk te zien waar mensen mee bezig zijn. Niet of ze net een kop koffie hebben gedronken en nu op het toilet zitten (gelukkig ken ik geen mensen die dit Twitteren), maar dat ze net een briljante film hebben gezien (met link), dat ze 's avonds op het Zomercarnaval/de Parade te vinden zijn (en wie er nog meer aanhaken) en wat ze werkgerelateerd doen (een ook daar kan ik geregeld bij aanhaken).
Daarnaast vind ik het, net als Fok in zijn beginperiode, een fascinerend medium. Te zien hoe mensen nieuwe tools krijgen en daar zelf wat van maken, regels uitvinden en nieuwe toepassingen vind ik ontzettend interessant (als er meer mensen zijn die dit vinden: vooral Clay Shirky eens lezen!).
Zo... dat waren een stuk meer dan 140 tekens...
Paul de Leeuw volg ik dan ook niet, maar als je een groot fan bent zet je misschien ook gelijk ATWT aan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je hebt voor jezelf goede argumenten om te Twitteren. Fascinerend is het zeker, maar ik denk dat het alleen handig en leuk is als je veel mensen kent die twitteren. Leuk om af te spreken, jaar je kunt ook gewoon bellen of mailen denk ik dan.![]()
Maar als je kijkt naar de twitter van Paul de Leeuw, bijna 20.000 volgers en dan twittert hij dat ie naar de sportschool gaat. Of dat hij ATWT kijkt. Sorry, maar totaal niet boeiend wat mij betreft.
Wat ik ook jammer vind is dat je discussies die je op een forum wel kunt houden, niet op twitter voorbij komen (voor zover ik weet). Je kunt wel reageren op iemand, maar jij ziet als "buitenstaander" die reactie niet.
Ach, misschien is het wel meer voor mensen met flitsende telefoontjes enzo. Daar doe ik ook niet aan.
Ik weet al waarom ik het niet kenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef Blik het volgende:
As The World Turns
leuk idee, alhoewel tussen Apeldoorn en Twello nou niet mijn idee is van 'just east of Amsterdam'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef Fogel het volgende:
Kent iemand dit nieuwe hotel in Nederland al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Heel simpel hoor. Kun je je trips invullen, kijken wie nog meer waar is en tips vinden (dat kan elders makkelijker, moet ik zeggen). Ik vind het vooral handig omdat het linkt aan facebook en vrienden zo kunnen zien waar ik uithang (en waarom ik niet reageerquote:
Ik moet gelijk aan Madagascar denken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
deze was zeker ook al bekend?
[ afbeelding ]
http://www.inhabitat.com/(...)light/727hotel-ed01/
Als je aan afstanden in andere landen gewend bent is alles in Nederland vlakbij [insert willekeurige stad].quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
leuk idee, alhoewel tussen Apeldoorn en Twello nou niet mijn idee is van 'just east of Amsterdam'
Dus het is zoiets als TripIt (waar ik eens in de zoveel tijd een invite voor krijg via linkedin)?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:00 schreef Hik het volgende:
[..]
Heel simpel hoor. Kun je je trips invullen, kijken wie nog meer waar is en tips vinden (dat kan elders makkelijker, moet ik zeggen). Ik vind het vooral handig omdat het linkt aan facebook en vrienden zo kunnen zien waar ik uithang (en waarom ik niet reageer). Het leukste, heel sneu, aan Dopplr vind ik echter dat je één keer in de zoveel tijd een Dopplr journal of annual report krijgt met al je eigen trips erin. Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
*zucht*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
Over Madagascar gesproken; wat zal ik doen? Madagascar, Suriname of Egypte? Of toch iets anders?
Same here, dichtsbijzijnde echte stad is ruim 5 uur rijden/bussen. Heeft dan wel weer een leuke naam: Neuquén... Vraag ook vaak genoeg aan mijn vriendin: Vamos a Neuquén?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je aan afstanden in andere landen gewend bent is alles in Nederland vlakbij [insert willekeurige stad].
Ik moet bv meer dan 500km rijden om bij een stad met meer dan 100.000 inwoners te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |