In mijn facebook...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Bora-Bora het volgende:
Waar blijven de foto's van het zomercarnaval?
Kom maar op met de link!quote:
Ik kijk natuurlijk niet bij zomaar iemand in het fotoboek.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn laatste voyeur was UIO!
Maar het is dus Golfen.
Die weet ik te vinden. Op naar de foto's van Hik in schandalig weinig bedekkende kleding.quote:
Dat kun je vinden in http://web.archive.org/we(...)opic.php/229588/1/25quote:
Ik heb wel laminaat waar op de verpakking een dj-achtig iemand met baardje staatquote:Op maandag 27 juli 2009 15:23 schreef k_man het volgende:
Heb je ook een baard? Een boor? Een Nespresso-masjien?
Fuck, dan moet je natuurlijk wel een account hebben op facebook om foto's te kunnen zien.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Die weet ik te vinden. Op naar de foto's van Hik in schandalig weinig bedekkende kleding.
Leuk!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kun je vinden in http://web.archive.org/we(...)opic.php/229588/1/25
Meer nostalgie via
heel oude archief >>hier<< en of vanaf 2004 >>hier<<
Zie je wel, het doet denken aan "HoTeL"!quote:Hominess staat voor knusheid en het lijkt weer op homies wat staat voor de thuisblijvers. We zijn trouwens nog geen hotel wat je zou denken daar de afkorting Htl, maar wat niet is kan nog komen.
Niet persé!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Fuck, dan moet je natuurlijk wel een account hebben op facebook om foto's te kunnen zien.
Mooi, dan sluiten we bij deze af.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef Bora-Bora het volgende:
En de cirkel is weer rond: het 1e onderwerp was Parijs!
Ik zie alleen de hoofdprofielfoto en als ik ergens anders op klik, moet ik me aanmelden.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die weet ik te vinden. Op naar de foto's van Hik in schandalig weinig bedekkende kleding.
Ik ook, maar als 80 collega's waar je mee samen werkt allemaal een facebook hebben, en je wilt nog iets van contacten over houden van je ervaring. Dan wordt je haast verplicht om een facebook aan te makenquote:
E-mail, telefoon of linkedin werken prima om contact te houden, ik weiger een facebook account te maken al heeft de rest van de wereldbevolking het.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook, maar als 80 collega's waar je mee samen werkt allemaal een facebook hebben, en je wilt nog iets van contacten over houden van je ervaring. Dan wordt je haast verplicht om een facebook aan te maken
het is dan ook meer om achteraf te kunnen herinneren reconstrueren met je ook alweer in de kroeg gezeten hebt....quote:Op maandag 27 juli 2009 17:09 schreef Fogel het volgende:
Ik kan prima bier drinken zonder facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |