Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik kan nu gewoon bij betaalwijze weer acceptgiro kiezen en dan krijg ik niet de melding dat 'veranderen van betaalwijze niet mogelijk is'
Euhm begin deze weekquote:
Ik vertrek vrijdag om 05.35 naar Griekenland; ik verwacht dat de postbode zo rond 14.00 mijn pakket komt aflverenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Yesss mijn previewbestelling staat ook manco!! Ohhh dan kan ik nog wat dingetjes meenemen op vakantie![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag om 05.35 naar Griekenland; ik verwacht dat de postbode zo rond 14.00 mijn pakket komt aflveren
Oooh wat heb je allemaal besteld dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Oh fijn.. Noujagoed, bij mij zit er gelukkig ook veel winterspul bij
En de 2 broeken die erbij zitten moeten sowieso eerst korter gemaakt worden
Lekker hoor, Griekenland!!Hoe lang ga je?
Ja, dat moet je dus invullen op de retourbon en dat artikel opnieuw bestellen. Je krijgt ook nog eens een tegoedbon van vijf euro.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:36 schreef Schenkstroop het volgende:
onderweg + "manco"![]()
trouwens in mijn ontvangen bestelling zat er 1 bestelde item niet bij
hebben jullie dat ook welleens gehad?
Bijna iedere keer wel.... Als je emailt erover krijg je een kortingscoupon voor je volgende bestelling!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:36 schreef Schenkstroop het volgende:
onderweg + "manco"![]()
trouwens in mijn ontvangen bestelling zat er 1 bestelde item niet bij
hebben jullie dat ook welleens gehad?
Hier alvast een plaatje waarin ik alles heb geplakt:quote:Op zondag 26 juli 2009 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh wat heb je allemaal besteld dan?Ben benieuwd!
11 dagen.. Heb er zin an! Als het goed is nog 3 dagen werken.. Wel wat extra uurtjes maar dat komt wel goedAlleen.. Als we er aankomen is er natuurlijk een hittegolf
![]()
oh bedankt.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bijna iedere keer wel.... Als je emailt erover krijg je een kortingscoupon voor je volgende bestelling!
Mja ik wilde kijken of mijn bestelling al in behandelin is en zo niet dan nog meer bestellen, uit de sale.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Begint dat nu al ;{
Ik wilde nog even kijken. :H
Leuk! Die linksboven heb ik ook besteldquote:Op zondag 26 juli 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hier alvast een plaatje waarin ik alles heb geplakt:
[ afbeelding ]
Die 2 shirtjes gaan dus waaarschijnlijk mee op vakantie, als ze leuk zijn
Niiiice...![]()
![]()
Haha oh godLekker heet dus! Ik ga zelf naar Italie, 3 weken (
), dat zal ook wel aardig heet worden
Maar daar hou ik wel van
Niets leukers dan s'avonds kijken in de H&M shop.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja ik wilde kijken of mijn bestelling al in behandelin is en zo niet dan nog meer bestellen, uit de sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |