gna gna gna, die ga ik opslaanquote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een schoenen gek bent
In amsterdam zit blijkbaar een winkel (berenstraat 24) waar (vaak unieke) schoenen uit samplecollecties verkocht worden maar dat is altijd alleen maat 37
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeahquote:Op maandag 27 juli 2009 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
Jeuj! Betaalwijze is veranderd na 1 simpel mailtje naar de Klantenservice
Maandfactuur my ass
Waarom dan weer maat 37 ;{quote:Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef Kleintje19 het volgende:
http://www.berenstraat24.nl/agenda
'The 37 Store'
Een unieke collectie italiaanse design schoenen. Schoenen worden ontworpen in maat 37 voordat designers en modehuizen hun collecties samenstellen en de schoenen in productie gaan nemen. Deze unieke voorlopers zullen wij gedurende de maanden maart, april, mei en juni in de Berenstraat verkopen.
omdat dat mijn maat isquote:
Boh *Jaloers is.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:14 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
omdat dat mijn maat ismaar er staat maart tm juni, het bericht was gepost op 12 juli
! ga het gewoon checken volgende week
Omdat ze die maat gebruiken als ze reclamemateriaal schieten voor die schoenen, in maatje ultraklein staat het leuker.quote:
Hmm oke, weer wat geleerd!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat ze die maat gebruiken als ze reclamemateriaal schieten voor die schoenen, in maatje ultraklein staat het leuker.
Nog een viva-lezeresquote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
In amsterdam zit blijkbaar een winkel (berenstraat 24) waar (vaak unieke) schoenen uit samplecollecties verkocht worden maar dat is altijd alleen maat 37
Normaal niet, maar hij zat in een pakket met de flairquote:
Nasty! Ik heb 6 of 7 dagen geleden besteld en ben net verschoven naar begin augustusquote:Op maandag 27 juli 2009 18:15 schreef Chanty87 het volgende:
GesorteerdIn 6 dagen geleverd
Da's een record!
![]()
![]()
![]()
Hier ook! En die Jimmy Choo stelten ook!quote:
Brr, die bovenste foto is echt raar ;rquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
jimmy choo @ h&m
voor deze wil ik best iemands haren eruit trekken hoorvoor die zebra btw ook wel..
[ afbeelding ]
En je blijft haken tussen de straatstenen, heel charmantquote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
Bij sommige parketvloeren krijg je dan kuiltjes in de vloer [ afbeelding ]
Ordinair ja. Heel weinig vrouwen die het kunnen hebben. Vrouwen die wat zwaarlijvig zijn lijken nog dikker op die fragiele dingen.quote:
ja maar er moest wel iets van een kut of tieten bij of zo anders konden we het niet met sex linken en sex sellsquote:Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Brr, die bovenste foto is echt raar ;r
Lekker met een hak in je dij prikken ;o
Edit;
Jammer dat het overigens naaldhakken zijn. Lopen niet echt lekker.
en daarmee voel ik me dus aangesproken, naaldhakken zijn ordinair wanneer vrouwen er niet op kunnen lopen, of wanneer het met korte truitjes/jurkjes of rokjes word gedragen, ik zie hoge hakken bij een vrouw graag met een mooie donkere jeans, en gewoon een shirtje of blousje, niets ordinairs aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ordinair ja. Heel weinig vrouwen die het kunnen hebben. Vrouwen die wat zwaarlijvig zijn lijken nog dikker op die fragiele dingen.
Dat kan. Ieder zo zijn mening.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en daarmee voel ik me dus aangesproken, naaldhakken zijn ordinair wanneer vrouwen er niet op kunnen lopen, of wanneer het met korte truitjes/jurkjes of rokjes word gedragen, ik zie hoge hakken bij een vrouw graag met een mooie donkere jeans, en gewoon een shirtje of blousje, niets ordinairs aan.
Nee dacht het niet, de spullen zijn dan uit je "nog niet geleverd" tab-blad. Tenzij je ze effe opbelt en navraagt of het wellicht toch mogelijk isquote:Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Together-Alone het volgende:
Kan ik als er al een bestelling ''in behandeling'' er nog iets bij voegen..?En wordt dat dan wel tegelijk verstuurd?
Daar wil ik ook wel eens gaan kijken!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die linker op de onderste foto.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
jimmy choo @ h&m
voor deze wil ik best iemands haren eruit trekken hoorvoor die zebra btw ook wel..
[ afbeelding ]
Als je een T&T code hebt is het in principe pakketpost.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef Dipkip het volgende:
Hoe zit het ook weer met kleine pakketjes en track and trace? Ik heb een nazending van alleen 1 BH die vandaag komt volgens track and trace, maar ik snap niet waarom dat niet gewoon door de brievenbus zou kunnen... Of kan het dat ze dat wel doen? Of juist niet vanwege track and trace?
Als het via Track & Trace gaat is het als pakketje verstuurd, dat moet dus afgeleverd worden door een chauffeur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef Dipkip het volgende:
Hoe zit het ook weer met kleine pakketjes en track and trace? Ik heb een nazending van alleen 1 BH die vandaag komt volgens track and trace, maar ik snap niet waarom dat niet gewoon door de brievenbus zou kunnen... Of kan het dat ze dat wel doen? Of juist niet vanwege track and trace?
Bij H&M pakketjes hoef je nooit te tekenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Bij mij werd het dan alsnog door de brievenbus gedouwd. Niet voor hoeven tekenen dus. Best raar. Heel soms hoef ik niet te tekenen.
Mij kijkt hij altidj aan van 'wtf heb jij nou weer aan' omdat ik heel vaak in mijn slaapboxer zitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef liefie_ het volgende:
Ik hoef ook nooit te tekenen
Alleen hai meneer postbode te zeggen en dan kijkt hij me zo aan van ik haat je met je pakketjes
je hoeft alleen te tekenen als een pakketje aangetekend verstuurd is. H&M pakketjes worden nooit aangetekend gestuurd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef liefie_ het volgende:
Ik hoef ook nooit te tekenen
Alleen hai meneer postbode te zeggen en dan kijkt hij me zo aan van ik haat je met je pakketjes
Samequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:04 schreef Noortje. het volgende:
Mij kijkt hij altidj aan van 'wtf heb jij nou weer aan' omdat ik heel vaak in mijn slaapboxer ziten dan heel snel een shirt aantrek enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |