quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:18 schreef Shizzah het volgende:
CARNAVAL BWHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA veredelde belg dat je bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekem vind je dat wel geil denk ik.quote:Subklacht 2: Dikke vrouwen worden uitgenodigd hun vetrollen te laten lopen
Laat me raden: Jij bent zo een domme boeren brabo die alles wat niet bij jullie plaatsvind als minderwaardig betittelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef Andrebommel het volgende:
Het is weer het jaarlijkse spetterende festival in Rotterdam, alle naties verenigd u tijdens het zomercarnaval in de fantastische stad Rotterdam, not dus.
Klacht: Carnaval kennen ze niet in Rotterdam, ze doen net alsof
Subklacht: Opgefokte TuPac Shakurs en Snoop Doggs verkleden zich nog erger dan normaal
Subklacht 2: Dikke vrouwen worden uitgenodigd hun vetrollen te laten lopen
Subklacht 3: Dikke blanke mensen die niet kunnen dansen gaan het toch proberen onder het mom van......
Subklacht 4: Ontzettende kut zigeuner met zijn klote draaiorgel grijpt de gelegenheid mooi aan om een zwarte cent bij te verdienen
Overall: Carnaval vier je in brabant met een ontzetten Mega Mindy pak aan![]()
![]()
![]()
en zeer veel bier, zomercarnaval vier je daar waar het thuishoort, in Fokking Rio.
Zigeuners met draaiorgels dienen per meteen de maas in geflikkerd te worden!![]()
![]()
Hoeren zijn het, allemaaaaallllllllllll![]()
ps, Fijn weekend u allen
"Brabo" en "minderwaardig betitelen" in één zinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef FP128 het volgende:
[..]
Laat me raden: Jij bent zo een domme boeren brabo die alles wat niet bij jullie plaatsvind als minderwaardig betittelt.
Jij ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Ritmo het volgende:
En TS zit thuis te klagen achter z'n PCtje.
Wel als er een metalfeest is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen kritiek op mensen die een feestje vieren.
Laat zien wat voor hypocriet Ritmo is dus.quote:
eensch is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het "gewone" carnaval is al om te huilen, maar dat zomercarnaval is nog een stap erger
Geloof me, ik vind Brabants carnaval ook best leuk (ben er mee opgegroeid) maar het haalt het niet bij het zomercarnaval op Aruba (en andere (ei)landen daar)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |