quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:18 schreef Shizzah het volgende:
CARNAVAL BWHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA veredelde belg dat je bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekem vind je dat wel geil denk ik.quote:Subklacht 2: Dikke vrouwen worden uitgenodigd hun vetrollen te laten lopen
Laat me raden: Jij bent zo een domme boeren brabo die alles wat niet bij jullie plaatsvind als minderwaardig betittelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef Andrebommel het volgende:
Het is weer het jaarlijkse spetterende festival in Rotterdam, alle naties verenigd u tijdens het zomercarnaval in de fantastische stad Rotterdam, not dus.
Klacht: Carnaval kennen ze niet in Rotterdam, ze doen net alsof
Subklacht: Opgefokte TuPac Shakurs en Snoop Doggs verkleden zich nog erger dan normaal
Subklacht 2: Dikke vrouwen worden uitgenodigd hun vetrollen te laten lopen
Subklacht 3: Dikke blanke mensen die niet kunnen dansen gaan het toch proberen onder het mom van......
Subklacht 4: Ontzettende kut zigeuner met zijn klote draaiorgel grijpt de gelegenheid mooi aan om een zwarte cent bij te verdienen
Overall: Carnaval vier je in brabant met een ontzetten Mega Mindy pak aan![]()
![]()
![]()
en zeer veel bier, zomercarnaval vier je daar waar het thuishoort, in Fokking Rio.
Zigeuners met draaiorgels dienen per meteen de maas in geflikkerd te worden!![]()
![]()
Hoeren zijn het, allemaaaaallllllllllll![]()
ps, Fijn weekend u allen
"Brabo" en "minderwaardig betitelen" in één zinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef FP128 het volgende:
[..]
Laat me raden: Jij bent zo een domme boeren brabo die alles wat niet bij jullie plaatsvind als minderwaardig betittelt.
Jij ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Ritmo het volgende:
En TS zit thuis te klagen achter z'n PCtje.
Wel als er een metalfeest is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen kritiek op mensen die een feestje vieren.
Laat zien wat voor hypocriet Ritmo is dus.quote:
eensch is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het "gewone" carnaval is al om te huilen, maar dat zomercarnaval is nog een stap erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |