In the valley just over the mountains, there's a nice quiet place that only I know...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Meursault het volgende:
If you're feeling down, depressed and lonely.. I know a place where we can go!
22 acacia avenue meet a lady that I knowquote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Meursault het volgende:
If you're feeling down, depressed and lonely.. I know a place where we can go!
Is zeker wennen maar je hebt al theorie geleerd (neem ik aan) en dat heb je voor op vele gitaristen.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:32 schreef Seam het volgende:
Ik heb nu sinds een aantal weken een akoestische gitaar en langzamerhand begin ik het te leren, maar qua vingerzetting moet ik heel erg wennen omdat ik piano gewend ben.
Nee was de laatste dingen aan het doen voor FMMSquote:Op zondag 26 juli 2009 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Jullie zitten hopelijk wel allemaal voor Comedy Central nu hè?
[ afbeelding ]
Foei!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In the valley just over the mountains, there's a nice quiet place that only I know...
Ja, ik rijmde ook maar watquote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Foei!
If you're waiting for a long time for the rest to do their piece
You can tell her that you know me and you might even get it free
So any time you're down the east end dont you hesitate to go
You can take my honest word for it shell teach you more than you can know
Was het een beetje interessant/ een download waard?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef Ayca het volgende:
gister seven ages of rock weer gemist...
maar eens downloaden dan..
Zeer goed, ik heb er ook zo'n ding thuis staan. Voor vintage geluid is hij helemaal weggelegd, klinkt heel mooi met een Fender 50's Tele en 60's Strat. Zeker een aanrader als je een nieuwe amp wilt kopen en een vintage sound wilt. Ronde, zachte jazz tonen doet hij ook erg goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:32 schreef infp2009 het volgende:
Wat vinden jullie van een Vox AC15 custom classic?
Klinkt erg goed, vinnik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ik vind dat ook hele toffe dingen, maar volgens mij zou ik er helemaal niet op kunnen spelen, dat geluid ben ik helemaal niet gewend.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zeer goed, ik heb er ook zo'n ding thuis staan. Voor vintage geluid is hij helemaal weggelegd, klinkt heel mooi met een Fender 50's Tele en 60's Strat. Zeker een aanrader als je een nieuwe amp wilt kopen en een vintage sound wilt. Ronde, zachte jazz tonen doet hij ook erg goed.
Is dat een poging tot Holiday in Cambodia?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:46 schreef GoodGawd het volgende:
En dit bewijst maar dat mensen met een Flying V falen.
Ja bijdehand, daar kan ik het dus niet vinden.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:29 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou zeggen: kijk op de site van line 6, staat waarschijnlijk alles op wat je zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |