quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo even wat goeie muziek weer jullie richting op
Ik heb afgelopen maand een keer opgetreden zonder geluidsdoppen en de bekkens van de drummer hongen bijna naast m'n oren. Dat was niet eens zo verstandig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ze wel vaak me met optredens, maar draag ze niet altijd. Hangt er inderdaad ook vanaf waar ik sta. Als ik zelf sta te spelen draag ik ze ook wel eens, want heb de neiging vlak voor de drummer te staan, en die mept er nogal op los
Draag ze nu zelfs op het werk, in die bepaalde testruimte waar veel gewerkt word met luchtdruk, en je hoort er bijna constant luchtkleppen open en dicht gaan, wat gepaard gaat met een hard en hoog gesis, dat is echt verneukeratief
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
Ik draag eigenlijk alleen oordoppen 's nachts in mijn tentje op festivals om toch nog een beetje te kunnen slapenOver 2 weken weer Solar Weekend Festival
Ik speel inderdaad niet in een band, en ik heb thuis dus ook niet de versterker op standje ik-jaag-mijn-buren-het-huis-uit staanquote:
ik heb nog steeds geen bandquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:36 schreef The_Dean het volgende:
Naja, als je verder niet met een band oefent ofzo... ik zet thuis mijn amp nooit zo luid zodat ze nodig zijn...
Koop een tweedehands, een oude standard is goed te vinden voor 1300-1400 euro...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:27 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Ik ben aan 't overwegen om volgende maand een Gibson Les Paul te halen. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik een standaard neem of een studio (de foto).
Ik zou graag een standaard willen hebben maar ik geloof dat ze bij gibson de standaard nu hebben vervangen door een 'standaard 2008' en/of 'traditional'...
Line 6 Spider. Ik ken eventueel iemand die hem kwijt wil.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Iemand nog tips voor een veelzijdige versterker om een beetje van alles te spelen? Van akoestisch (gewoon mooie clean dus) tot Modest Mouse tot dingen als Thrice, een beetje de hard rock/sreamo kant op dus.
Ik heb een Duesenberg 49er, heeft iets van 1300 euro gekost en een Hagstrom Super Swede, maar speel nog op een Cube 30 met een Zoom g2.1u multi-effect pedaal. Het moet trouwens niet te groot/luid zijn, want ik wil hem mee nemen op kamers en denk niet dat mijn huisgenoten/buren blij zijn als ik met een buizenamp aan kom zetten.
Hmm, ik heb juist vaak slechte dingen over die Line 6 modelling amps gehoord. En dan zou ik toch net zo goed mijn zoom g2.1u en cube kunnen houdenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Line 6 Spider. Ik ken eventueel iemand die hem kwijt wil.
Deze!
Of een Marshall 8040 of in die richting...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Iemand nog tips voor een veelzijdige versterker om een beetje van alles te spelen? Van akoestisch (gewoon mooie clean dus) tot Modest Mouse tot dingen als Thrice, een beetje de hard rock/sreamo kant op dus.
Ik heb een Duesenberg 49er, heeft iets van 1300 euro gekost en een Hagstrom Super Swede, maar speel nog op een Cube 30 met een Zoom g2.1u multi-effect pedaal. Het moet trouwens niet te groot/luid zijn, want ik wil hem mee nemen op kamers en denk niet dat mijn huisgenoten/buren blij zijn als ik met een buizenamp aan kom zetten.
Ik denk dat ik iets van 500 euro max wil uitgeven?
Snap niet echt wat er mis is met een cube 30quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb juist vaak slechte dingen over die Line 6 modelling amps gehoord. En dan zou ik toch net zo goed mijn zoom g2.1u en cube kunnen houden?
Mwah, uit het ding zelf, zonder pedaal) komt niet echt mooie distortion (alhoewel het acoustic model wel erg tof klinkt). Daar gebruik ik mijn pedaal voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Snap niet echt wat er mis is met een cube 30
Dan gebruik je een Boss DS-1 voor de lichtere distortion en een Boss Metal Zone voor het zwaardere werk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, uit het ding zelf, zonder pedaal) komt niet echt mooie distortion (alhoewel het acoustic model wel erg tof klinkt). Daar gebruik ik mijn pedaal voor.
Wat moet hij ervoor hebben?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Line 6 Spider. Ik ken eventueel iemand die hem kwijt wil.
Deze!
Het is een collega van mij. Ik zie hem volgende week wss wel weer dus ik informeer je wel ff.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat moet hij ervoor hebben?En is het ook echt een Spider III 75 watt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Eerst je marshall en nu je gitaar?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:03 schreef The_Dean het volgende:
Was er hier niet iemand op zoek naar een goedkope V?
[TK] [Gitaar] Dean VX
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Eerst je marshall en nu je gitaar?Je hebt vast iets moois in je gedachten ^^
Die vind ik persoonlijk nog kutter!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef TeleluvR het volgende:
Mooi zwart is niet lelijk!
Bijna mijn Gibson Les Paul verkocht!
Je Gibson les Paul!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga binnenkort oriënteren en als ik een keuze gemaakt heb een gitaar kopen. Dit kan ook een Les Paul zijn. Tenminste als het een occasion is. Hoeveel vraag je ervoor?
Bedanktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Je hebt wel een zeer leipe gitaar trouwens wikkawakka.
Daarom, en ben zelf van donderdag tot en met zondagnacht zelf ook weg, dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
oh dan, dan kan het wachten tot vrijdag
dinsdag of woensdag iets belangrijkerste doen...
Wat ik me afvraag is waarom hij geen zanger neemt ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Zakk heeft ook weer eens wat nieuws... gaat nu echt nergens meer over...
Hij is zo goed als weg voor 1300!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je Gibson les Paul!?
Ik ga binnenkort oriënteren en als ik een keuze gemaakt heb een gitaar kopen. Dit kan ook een Les Paul zijn. Tenminste als het een occasion is. Hoeveel vraag je ervoor?
quote:Op zondag 26 juli 2009 08:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg op ?![]()
Eerst koffie dan weet ik het misschien weer?![]()
Ps mijn Es 335 ligt nog in nimwegen ...
Nou, hij is al bijna weg, zoals gezegd... blijkbaar is de prijs goed (genoeg...)quote:Op zondag 26 juli 2009 10:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar moet ik nog even voor sparen maar je wilt hem vast zo snel mogelijk kwijt.
Ach, verkoop schiet wel op zo, is wel lekker...quote:
Het ging stiekem een beetje om de gitaar hè?quote:
In the valley just over the mountains, there's a nice quiet place that only I know...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Meursault het volgende:
If you're feeling down, depressed and lonely.. I know a place where we can go!
22 acacia avenue meet a lady that I knowquote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Meursault het volgende:
If you're feeling down, depressed and lonely.. I know a place where we can go!
Is zeker wennen maar je hebt al theorie geleerd (neem ik aan) en dat heb je voor op vele gitaristen.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:32 schreef Seam het volgende:
Ik heb nu sinds een aantal weken een akoestische gitaar en langzamerhand begin ik het te leren, maar qua vingerzetting moet ik heel erg wennen omdat ik piano gewend ben.
Nee was de laatste dingen aan het doen voor FMMSquote:Op zondag 26 juli 2009 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Jullie zitten hopelijk wel allemaal voor Comedy Central nu hè?
[ afbeelding ]
Foei!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In the valley just over the mountains, there's a nice quiet place that only I know...
Ja, ik rijmde ook maar watquote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Foei!
If you're waiting for a long time for the rest to do their piece
You can tell her that you know me and you might even get it free
So any time you're down the east end dont you hesitate to go
You can take my honest word for it shell teach you more than you can know
Was het een beetje interessant/ een download waard?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef Ayca het volgende:
gister seven ages of rock weer gemist...
maar eens downloaden dan..
Zeer goed, ik heb er ook zo'n ding thuis staan. Voor vintage geluid is hij helemaal weggelegd, klinkt heel mooi met een Fender 50's Tele en 60's Strat. Zeker een aanrader als je een nieuwe amp wilt kopen en een vintage sound wilt. Ronde, zachte jazz tonen doet hij ook erg goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:32 schreef infp2009 het volgende:
Wat vinden jullie van een Vox AC15 custom classic?
Klinkt erg goed, vinnik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ik vind dat ook hele toffe dingen, maar volgens mij zou ik er helemaal niet op kunnen spelen, dat geluid ben ik helemaal niet gewend.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zeer goed, ik heb er ook zo'n ding thuis staan. Voor vintage geluid is hij helemaal weggelegd, klinkt heel mooi met een Fender 50's Tele en 60's Strat. Zeker een aanrader als je een nieuwe amp wilt kopen en een vintage sound wilt. Ronde, zachte jazz tonen doet hij ook erg goed.
Is dat een poging tot Holiday in Cambodia?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:46 schreef GoodGawd het volgende:
En dit bewijst maar dat mensen met een Flying V falen.
Ja bijdehand, daar kan ik het dus niet vinden.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:29 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou zeggen: kijk op de site van line 6, staat waarschijnlijk alles op wat je zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |