quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef DeLiedje het volgende:
Even crossposten hoor....
![]()
Stond ze me daar met zo'n heel eigenwijs bekkie aan te kijken toen ik haar uit bed haalde... "jij dacht dat ik sliep he mama? Kijk eens wat ik heb gemaakt"...
Ik stond echt met mn bek vol tanden... Ben zelfs vergeten haar op haar kop te geven...
Heb haar ondertussen natuurlijk wel héél duidelijk uitgelegd dat dát toch niet helemaal de bedoeling is... Net als tekenen op de muur...
(vorige week in de woonkamer op mn muurschildering, daar zegt ze nu nog steeds zelf tegen "teke nee" dus ergens snapt ze t wel
).
Jullie snappen wel dat ik haar achter de nieuwe laag behang plak!!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:18 schreef Jelief het volgende:
Goed ik MOET dus alsnog letters voor mijn kroost!
Mooie kamertjes hier!
Emma heeft zelf stickers geplakt in haar kamer. Hij is nog niet af dus foto's van het geheel komen nog.
Echt geweldig Martine, wat mooi!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:54 schreef martine1984 het volgende:
hier weer een update, t lijstje zit er om heen
Schilderijtjes zijn opgehangen:
Eerste kleertjes in de kast![]()
Nu is het wachten nog op de gordijnen en het hemeltje... ik ben er echt helemaal happy mee
Troel daar zit wat in, ik ga mn lief wel even aan t werk zetten, maar verwacht niet dat het zo makkelijk gaat worden het zijn namelijk geen recht toe recht aan planken en anders maar even opbergboxen halen bij de ikea of zoietsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:47 schreef Troel het volgende:
Wat een mooie kamertjes weer!
Martine, ik zou kijken of je nog een plank in de kast kan maken, er zit redelijk wat ruimte tussen de verschillende planken en die kan je misschien beter benutten?
Kringloopwinkel? Marktplaats?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Ssserpente het volgende:
Zoiets idd, Igraine. Een van die twee, maakt me niet zoveel uit. Hoopte ze eigenlijk bij Leen Bakker of Kwantum oid te kunnen vinden, maar ben ze nog niet tegengekomen. Wel hele kleintjes.
Bij de kringloopwinkel hebben ze echte, ouwe, stoffige barokstoelen. Da's niet echt wat ik zoek. Ben nu idd Markplaats aan het afstruinen, maar daarop adverteren vooral (vage) webwinkels en groothandels die voor ons erg ver weg zitten. En dan moet je al snel zo'n EUR 200,- voor zo'n stoel neertellen. Ff sparen dus nog!quote:
Thanks voor het meezoeken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef Burdie het volgende:
niet roze/wit, wel leuk: http://link.marktplaats.nl/267176051
iets duurder: http://link.marktplaats.nl/266727031
in de aanbieding: http://link.marktplaats.nl/262829487
of als je zelf handig bent:
http://link.marktplaats.nl/266968679
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is ook leuk! Zelf pimpen!![]()
Die plankjes zijn gaaf! Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Ssserpente het volgende:
Zo'n gaaf behangetje, Martine! Ik zou zelf nooit voor groen gekozen hebben, maar nu ik het bij jou zie, vind ik het toch wel erg leuk!
Ons kamertje is bijna af. Is nog wel een beetje kaal, maar ze slaapt de eerste paar maanden toch bij ons op de slaapkamer. En onze slaapkamer is beneden en haar kamertje boven. Daarnaast verwacht ik de komende maanden nog genoeg frutsels te verzamelen om 'm mee vol te krijgen!![]()
Excuses voor het asociale formaat. Ik kan ze verkleinen tot ik een ons weeg, op de een of andere manier weet Photobucket ze altijd weer huge te maken...![]()
Bij binnenkomst
[ afbeelding ]
Ledikantje (de Dikke Buik Beer houdt de wacht)
[ afbeelding ]
Plankje met birdies uit Barcelona![]()
[ afbeelding ]
Commode met beschermengeltje![]()
[ afbeelding ]
Rechts van het plankje komt een verzameling schilderijtjes.
Haar eigen Franse balkonnetje
[ afbeelding ]
Binnenkort komen er witte, glanzende gordijntjes.
Is een smal kamertje, dus lastig om op de kiek te krijgen.
Ik vond die standaard-hemel ook wat saai en aan de krappe kant, dus ik heb een hemeltje van Ikea verbouwd.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef sproet-je het volgende:
Mooi BE!! Even een vraagje, ik heb hetzelfde wiegje en het hemeltje is ook van Leander maar ik vind die van jou veel mooier!! (en langer, deze is eigenlijk net te kort). Heb je dit hemeltje zelf gemaakt of ergens gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |