ADHD is alweer helemaal uit. PDD-NOS is het nu.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:00 schreef Keiichi het volgende:
Ja, zelfde geld voor ADHD.
Je hoort er gewoonweg niet bij als je het niet hebt!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
Dyslectie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslectie
Dyslexie (uit het Grieks δυς- dys- ("beperkt") en λέξις lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een verzamelnaam voor een aantal aandoeningen die gepaard gaan met problemen met vooral geschreven taal.
Is dit een nieuwe hype waar men zich achter wil/kan verschuilen als men geen zin heeft om normaal te typen?
Klopt. Luie donders dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
Is dit een nieuwe hype waar men zich achter wil/kan verschuilen als men geen zin heeft om normaal te typen?
Kopieeren.. van wiki nota bene.. ook een vorm van wanneer kneusjes geen zin hebben om normaal te typen of fatsoenlijk onderzoek te doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
Dyslectie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslectie
Dyslexie (uit het Grieks δυς- dys- ("beperkt") en λέξις lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een verzamelnaam voor een aantal aandoeningen die gepaard gaan met problemen met vooral geschreven taal.
Jij denkt dat ik de wiki over ga zitten typen terwijl er ook een kopieeractie bestaan in Windows??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Kopieeren.. van wiki nota bene.. ook een vorm van wanneer kneusjes geen zin hebben om normaal te typen of fatsoenlijk onderzoek te doen
het is typen, en ik denk of sterker nog ik weet zeker dat jij een kansloos universiteit kneusje bent die niks anders te doen heeft dan andere mensen verbeteren op hun spelling. zet je brilletje maar weer op, trek je skinny jeans en kooltrui maar weer aan en duik maar terug in de boeken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de wiki over ga zitten typen terwijl er ook een kopieeractie bestaan in Windows??
Helaas dacht je makkelijk te kunnen scoren natuurlijk wat helaas jammerlijk mislukt is.
Ook vanwege je schrijfkunst, of het ontbreken daar aan.
Ik zit niet op een uni dus helaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef Shizzah het volgende:
[..]
het is typen, en ik denk of sterker nog ik weet zeker dat jij een kansloos universiteit kneusje bent die niks anders te doen heeft dan andere mensen verbeteren op hun spelling. zet je brilletje maar weer op, trek je skinny jeans en kooltrui maar weer aan en duik maar terug in de boeken!![]()
ik heb het ook trouwens, maar heb het iig nooit misbruiktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Nieuw?![]()
onder welke steen heb jij gezeten?
IcK bEn OoowK SneUw! JwZ!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:54 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb het ook trouwens, maar heb het iig nooit misbruikt
gelukkig is er een edit knop, maar mensen die lui zijn en het als excuus gebruiken voor grammatica fouten zijn wel een beetje sneu ja
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zit niet op een uni dus helaas.
Ook hier faal je jammerlijk.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:05 schreef LockonStratos het volgende:
Dyslectie is een hoax
Ja.quote:en een veel te vaak gebruikt excuus voor luiheid of domheid
En weer faal je.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:01 schreef Shizzah het volgende:
[..]
sorry was vergeten dat je op het VMBO zat![]()
Faal hoezo? jij komt niet meer mat argumenten.. waarom ga je niet doneren aan je dierenleed ding en stem op de PvdDquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En weer faal je.
Kan je niet beter stoppen met posten hier?
Je maakt jezelf steeds belachelijker.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Faal hoezo? jij komt niet meer mat argumenten.. waarom ga je niet doneren aan je dierenleed ding en stem op de PvdDkansloos toekomstloos jochie dat je bent!
Dit dus. Ik denk vaak dat de wereld vroeger 'n stuk makkelijker was. Natuurlijk is het goed dat mensen serieuzer genomen worden als ze problemen hebben maar alle labeltjes tegenwoordig zijn prachtige excuses: "ik kan er niks aan doen dat ik zo lomp en beledigend ben, ik ben autistisch" "ik kan er niks aan doen dat ik constant spelvauten maak, is m'n dyslexie" "ik kan er niks aan doen dat ik niet stil kan zitten en even m'n mond houden, want ik heb ADHD" en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:38 schreef Pikhoofd het volgende:
Ik word ook een beetje moe van al die nieuwerwetse ziektes. Vroeger, toen ik nog op school zat, had je slimme, domme, slome, drukke, lastige en makkelijke kinderen. Dat was veel makkelijker. Ik snap niet hoe ze opgegroeid zijn zonder Ritalin.
Leer eerst eens normaal Nederlands voordat je suggereert dat je me kent.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Faal hoezo? jij komt niet meer mat argumenten.. waarom ga je niet doneren aan je dierenleed ding en stem op de PvdDkansloos toekomstloos jochie dat je bent!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leer eerst eens normaal Nederlands voordat je suggereert dat je me kent.
Ik stel voor dat je je account delete je PC afsluit je kamer uitloopt de deur opslot doet en nooit meer in die kamer komt van je waar je PC statquote:het is typen, en ik denk of sterker nog ik weet zeker dat jij een kansloos universiteit kneusje bent die niks anders te doen heeft dan andere mensen verbeteren op hun spelling. zet je brilletje maar weer op, trek je skinny jeans en kooltrui maar weer aan en duik maar terug in de boeken!
Sodemieter eens even lekker op.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:15 schreef Shizzah het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik stel voor dat je je account delete je PC afsluit je kamer uitloopt de deur opslot doet en nooit meer in die kamer komt van je waar je PC stat![]()
Als er hier iemand zijn epic fail skilzz laat zien ben jij het wel geloof ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:15 schreef Shizzah het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik stel voor dat je je account delete je PC afsluit je kamer uitloopt de deur opslot doet en nooit meer in die kamer komt van je waar je PC stat![]()
whahah en dan loopt er iemand te klagen over mijn Nederlands.. je praat als een 24/7 gamert.. ik had een maat die praat netzoals jij nu typt.. zijn al jullie asieldonateurs van die vage figuren?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:18 schreef Re het volgende:
[..]
Als er hier iemand zijn epic fail skilzz laat zien ben jij het wel geloof ik
weer geen argumentquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sodemieter eens even lekker op.
Je begint me echt te irriteren.
Daaom dus ook een TR gedaan om je eruit te laten schopen.
om 3 posts nodig te hebben voor 1 edit waarbij je niets edit en je fouten laat staan bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:20 schreef Shizzah het volgende:
[..]
whahah en dan loopt er iemand te klagen over mijn Nederlands.. je praat als een 24/7 gamert.. ik had een maat die praat netzoals jij nu typt.. zijn al jullie asieldonateurs van die vage figuren?![]()
en over welke ''epic fail skillzz'' heb jij het nu weer jochie van me
Tis maar net hoe je er mee omgaat. Als je, je er achter verschuild en er niets aan doet krijg je er later alleen maar last van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk vaak dat de wereld vroeger 'n stuk makkelijker was. Natuurlijk is het goed dat mensen serieuzer genomen worden als ze problemen hebben maar alle labeltjes tegenwoordig zijn prachtige excuses: "ik kan er niks aan doen dat ik zo lomp en beledigend ben, ik ben autistisch" "ik kan er niks aan doen dat ik constant spelvauten maak, is m'n dyslexie" "ik kan er niks aan doen dat ik niet stil kan zitten en even m'n mond houden, want ik heb ADHD" en ga zo maar door.
Zo, dat luchtte op
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ben er 13 jaar geleden op getest en ja ik heb ook last van dyslexie. Grammaticaal is het bij mij een zooitje en lezen is ook geen pretje omdat het pas na een paar keer lezen binnenkomt.
Maar gelukkig kan je heel veel aanleren.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:54 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb het ook trouwens, maar heb het iig nooit misbruikt
gelukkig is er een edit knop, maar mensen die lui zijn en het als excuus gebruiken voor grammatica fouten zijn wel een beetje sneu ja
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef Re het volgende:
[..]
om 3 posts nodig te hebben voor 1 edit waarbij je niets edit en je fouten laat staan bijvoorbeeld![]()
![]()
ja ik ben echt een hardcore gamerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef Shizzah het volgende:
[..]
oh nee.. iemand zegt dat ik niet goed ben in posten op het fok! forum.. oké ik delete me account weg want m'n toekomst is hopeloos nu
(en dat komt uit de mond van een gamer
verbaasde me trouwens dat je het niet eens aan het ontkennen bent!)
Ik heb tenminste een sociaal leven!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik ben echt een hardcore gamer, jij een mislukte troll
Moet jij niet eens terug naar je telescoop om mercurius te zoeken??quote:
hadden ze eindelijk een plekkie vrij op de sociale werkplaatsquote:
sorry?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet jij niet eens terug naar je telescoop om mercurius te zoeken??
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Re gooi dit stomme kuttopic gewoon op slot, daarvoor ben je toch moderator voor?
TETTEREDUUUTETETTEETquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:18 schreef Re het volgende:
[..]
Als er hier iemand zijn epic fail skilzz laat zien ben jij het wel geloof ik
Brian van Reenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef Shizzah het volgende:
[..]
sorry?![]()
Ik doe niet aan astronomie.. al moet ik zeggen dat ik het heelal wel interessant vind ik vraag me af hoe je er op kwam..want het spookt overduidelijk in jouw hoofd rond maar goed moet jij tetris niet ff opstarten.. of WoW?
je game maatje(s wachten op je...![]()
Tja, de een heeft er meer last van als de ander. Ik heb er niet zo heel veel last van, maar soms moet ik een zin wel 6, 7 keer lezen voor dat ik hem snap. Vooral met leren kan dat heel frustrerend zijn. Andersom is dat bij zinnen schrijven ook heel lastig, in je hoofd denk je dat het klopt, maar als je de zin later weer terug leest dan heb je echt iets vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
[..]
Zo hoort hetIk heb zelf geen dyslexie maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er niet meer om te gaan valt zoals sommige het als excuus gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Re gooi dit stomme kuttopic gewoon op slot, daarvoor ben je toch moderator voor?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Brian van Reen
woensdag 10 juni 2009 om 07.31 uur#6 Ik zie hier inderdaad Mercurius in.
http://www.astroversum.nl(...)ject/comment-page-1/
ik ben hier geen moderator he, gewoon user enzo, als de modjes alhier de TRs zien dan komt er heus wel actiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Wel als je hem zelf al in je profiel zet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:46 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Trouwens.. volledige naam op het Forum posten mag waarschijnlijk niet
Helaas Brian van Reen, dat mag dus wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:46 schreef Shizzah het volgende:
[..]
dat je me naam hebt gegoogled ik ben trots op jou
maar natuurlijk ben ik de enige die zo heet.. er zal wss ook wel nog iemand met jouw naam rond lopen
![]()
Trouwens.. volledige naam op het Forum posten mag waarschijnlijk niet
Hij probeerde ook bij mij in een ander topic makkelijk te scoren helaas voor hem faalt hij hier keihard in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de wiki over ga zitten typen terwijl er ook een kopieeractie bestaan in Windows??
Helaas dacht je makkelijk te kunnen scoren natuurlijk wat helaas jammerlijk mislukt is.
Ook vanwege je schrijfkunst, of het ontbreken daar aan.
klacht topic, mag zeiken wat ik wilquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef Huggs het volgende:
[..]
Hij probeerde ook bij mij in een ander topic makkelijk te scoren helaas voor hem faalt hij hier keihard in.
Wat 'n sukkel.
Nee, jij bedankt voor extra leesvoer in het speciale MED topic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:55 schreef Shizzah het volgende:
[..]
klacht topic, mag zeiken wat ik wil
bedankt dat jullie zo happen![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas Brian van Reen, dat mag dus wel.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, jij bedankt voor extra leesvoer in het speciale MED topic.
En ja, ik hoop dat je een ban krijgt.
En nog bedankt voor het verneuken van een serieus topic.
Tyfusmongool
Wie is hier nou kinderachtig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:58 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Serieus topic in KLB.. wat een goeie zeg.. en als ik een ban krijg.. so what![]()
jij bent anders de gene die met ziektes begint te schelden.. kinderachtig hoor
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie is hier nou kinderachtig?
Wie verneukt er hier een topic?
Ik?
Nee, JIJ!!!!!
En ja, daarom vind ik jou een tyfusmongool.
Iemand die het nodig heeft om andere mensen hun topic te vernaggelen omdat jij zelf nog geen ruk bereikt hebt in je zielige kleine leventje.
En nu op kankeren.
quote:.M.a®g.0°. (288)
1 mrt, 13:45
Brian kan niet tegen zijn verlies whahaha en zeker niet als hij verliest van een meisje
Zeg, als je hem nou negeert en op de serieuze reacties ingaat. Dan kan het nog wat worden, maar je helpt je eigen topic net zo hard om zeep....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En nog bedankt voor het verneuken van een serieus topic.
Ach, heb al om een slotje gevraagd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeg, als je hem nou negeert en op de serieuze reacties ingaat. Dan kan het nog wat worden, maar je helpt je eigen topic net zo hard om zeep....
Een trolltopic openen, dat serieus noemen, het vervolgens zelf verneuken door op een user in te gaan die het bullshit vindt, en om een slotje vragen. Vierdubbele faal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, heb al om een slotje gevraagd.
Heb er geen zin meer in.
Brian van Reen heeft gewonnen.
Ik kap er mee in dit topic.
dat hoef Brian van Reen niet te vertellen hoor, kon hij zelf ook wel zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, heb al om een slotje gevraagd.
Heb er geen zin meer in.
Brian van Reen heeft gewonnen.
Ik kap er mee in dit topic.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
[..]
Zo hoort hetIk heb zelf geen dyslexie maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er niet meer om te gaan valt zoals sommige het als excuus gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |