Het gaat over overnemen door een ouder persoon. Lees de OP.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:22 schreef JaapB het volgende:
Dienst overnemen als in???
Bij de wet zijn een aantal zaken geregeled voor wat betreft nachtdiensten en gevaarlijk werk wat door jeugdigen niet mag worden uitgevoerd of alleen onder toezicht. Zou het kunnen dat het daar over gaat?
Had ik gelzen maar door de mist andersom denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het gaat over overnemen door een ouder persoon. Lees de OP.
Nee bij de McDonalds.quote:
Ben jij echt 19?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:39 schreef Joshua1990 het volgende:
[..]
Nee bij de McDonalds.
Ik zal ook even een voorbeeld geven:
Ik ben 19 jaar, een collega van mij 23.
We hebben allebij hetzelfde contract en kunnen op dezelfde tijden werken.
Ik wil toevallig een keer naar Amsterdam toe, en mijn collega heeft niks te doen.
Dan wil zei mijn dienst overnemen zodat ik naar Amsterdam kan. Waarop mijn baas zegt dat het niet gebeurd omdat zei meer kost om in de zaak te zetten.
Ook mensen met dyslectisch komen hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jij echt 19?
Dat je dan en als niet uit elkaar kan houden... Okee, daar kan ik me nog enigszins iets bij voorstellen.. Maar dat je je collega een "zei" noemt?
Het lijkt wel alsof iedereen dat heeft tegenwoordig. Doe er wat aan zou ik zeggen, op deze manier ga je nooit ergens anders werken dan bij de Macquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:51 schreef Joshua1990 het volgende:
[..]
Ook mensen met dyslectisch komen hier
dyslexie is het, schelequote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:51 schreef Joshua1990 het volgende:
[..]
Ook mensen met dyslectisch komen hier
ik gok zomaar dat TS overnemen bedoelt en niet ruilenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:59 schreef r_one het volgende:
Bij een dienst ruilen wordt de baas er toch niet armer of rijker van![]()
Broekzak vestzak enzo ...
euhm... als het budget van de betreffende manager overschreden wordt door inzetten van medewerker B ipv medewerker A moet de manager zich misschien afvragen of hij niet een groter probleem heeftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:41 schreef C_a_K_e het volgende:
Je bent ingeroosterd dus heb je je er aan te houden. En dan mag de baas het weigeren want hij heeft ook maar een bepaald budget.
Um, dat is iets te kort door de bocht. Het bedrijf weigert het omdat een ouder iemand duurder is. Daar kan die werknemer niets aan doen, dat is het gevolg van zijn leeftijd. Er wordt dus een gelijkwaardigheidsbeginsel geschonden. Immers, beide collega's hebben dezelfde functieomschrijving en zijn dus onderling uitwisselbaar. Beiden zijn namelijk gekwalificeerd voor de functie. Het is dus duidelijk wel een leeftijdsgerelateerd onderscheid en dat mag niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:30 schreef Delenlill het volgende:
Voor zover ik kan zien is dit geweigerd op basis van de kosten, dit mag gewoon. Indien de manager duidelijk had gezegt dat hij het weigerde omdat je collega te oud is mag het niet.
Goed, wat wil je doen? risico nemen tot ontslag? rekening houdende met crisistijd?..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 06:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, dat is iets te kort door de bocht. Het bedrijf weigert het omdat een ouder iemand duurder is. Daar kan die werknemer niets aan doen, dat is het gevolg van zijn leeftijd. Er wordt dus een gelijkwaardigheidsbeginsel geschonden. Immers, beide collega's hebben dezelfde functieomschrijving en zijn dus onderling uitwisselbaar. Beiden zijn namelijk gekwalificeerd voor de functie. Het is dus duidelijk wel een leeftijdsgerelateerd onderscheid en dat mag niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |