Dora gaat je gewoon boven de pet! Zeg dan eerlijk dat je dat niet snapt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Begint om 05:00
Te vroeg!! (Too early!!)
Comedy Central moet tot 06:30 doorgaan i.m.o.
Misschien komt ie wel van een feestje...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:21 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die tot half 6 opblijven om te FOK!ken. Met een feestje, prima. Maar als je thuiszit. Kansloos
Hé hé. We gaan nou niet TS het voordeel van de twijfel geven he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel van een feestje...
Dan ga je toch direct brak in bed liggen. TS had, als ie een feestje had, duidelijk niet genoeg gezopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel van een feestje...
Toen ik de TV 's nachts nog aanhield (ja, idd een zielige gewoonte), werd ik vaak wakker van die kutshit. WAT een irritante bagger is dat, en dan met name dat liedje. "Doooooooooooraaaaaaaaaaaaa... didididididora'quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Te vroeg!! (Too early!!)
Zou jij haar geven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dora is lekker.
quote:
Pics?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:04 schreef TwyLight het volgende:
antiklacht trouwens: ik heb ooit in een theater gewerkt en daar was toen de musical van dora bezig en die heb ik dus een aantal keer gezien, die slet die dora speelde was wel lekker!
Hahahahaha,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Te vroeg!! (Too early!!)
Ik verwachtte een meisje van 10 ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan alleen deze foto vinden:
[ afbeelding ]
Maar hier is ze een beetje raarik kan het me ook niet meer zo goed herinneren of zei het wel was, weet wel dat ze toen lekker was
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Dora kan ik wel mee leven - maar dat fucking aapje van haar, boots.. Martelen met gloeiende staven in zijn anus zou nog te vriendelijk zijn.
Tegenvallertje ditquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan alleen deze foto vinden:
[ afbeelding ]
Maar hier is ze een beetje raarik kan het me ook niet meer zo goed herinneren of zei het wel was, weet wel dat ze toen lekker was
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Hé hé. We gaan nou niet TS het voordeel van de twijfel geven he?
Ik ben geen 15 meerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:45 schreef TLC het volgende:
Welke ouders laten hun kind nu om 5.00 uur snachts naar tv kijken ?
Ik denk dat hij dat niet bedoelt. Hij bedoelt eerder het rare tijdstip waarop dit wordt uitgezonden. Ik ken ook geen klein kind dat tot 5 uur opblijft of om 5 uur opstaatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 meerbovendien woon ik niet meer bij mijn ouders.
Ik denk dat ik m'n moeder vermoord had als ze me om 5 uur uit bed zou halenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:58 schreef TwyLight het volgende:
Ohja natuurlijk,
Nou er zijn genoeg kinderen die zo vroeg hun nest uit zijn, kleine kinderen zijn meestal vroeg uit bed.
Lijkt me prachtig als zo'n tokkie kind (wanneer hij met z'n klas kijkt) dan zegt: godverdomme kankerzwieber, hou je kankerpoten thuis!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:19 schreef TLC het volgende:
Zwieber niet stelen !
Roep mij maar na ;
Zwieber niet stelen !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:21 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig als zo'n tokkie kind (wanneer hij met z'n klas kijkt) dan zegt: godverdomme kankerzwieber, hou je kankerpoten thuis!
Dat is iets wat ik me altijd afvraag... Zend het gewoon om 7u uit, dan zijn de kleintjes soms al wakker en kunnen kijken op de ouderslaapkamer, als de ouders nog even willen blijven liggen. Maar 5 uur? Nooit begrepen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:45 schreef TLC het volgende:
Welke ouders laten hun kind nu om 5.00 uur snachts naar tv kijken ?
Zwieber is een baas.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:19 schreef TLC het volgende:
Zwieber niet stelen !
Roep mij maar na ;
Zwieber niet stelen !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Te vroeg,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Te vroeg!! (Too early!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |