Dora gaat je gewoon boven de pet! Zeg dan eerlijk dat je dat niet snapt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Begint om 05:00
Te vroeg!! (Too early!!)
Comedy Central moet tot 06:30 doorgaan i.m.o.
Misschien komt ie wel van een feestje...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:21 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die tot half 6 opblijven om te FOK!ken. Met een feestje, prima. Maar als je thuiszit. Kansloos
Hé hé. We gaan nou niet TS het voordeel van de twijfel geven he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel van een feestje...
Dan ga je toch direct brak in bed liggen. TS had, als ie een feestje had, duidelijk niet genoeg gezopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel van een feestje...
Toen ik de TV 's nachts nog aanhield (ja, idd een zielige gewoonte), werd ik vaak wakker van die kutshit. WAT een irritante bagger is dat, en dan met name dat liedje. "Doooooooooooraaaaaaaaaaaaa... didididididora'quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Te vroeg!! (Too early!!)
Zou jij haar geven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dora is lekker.
quote:
Pics?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:04 schreef TwyLight het volgende:
antiklacht trouwens: ik heb ooit in een theater gewerkt en daar was toen de musical van dora bezig en die heb ik dus een aantal keer gezien, die slet die dora speelde was wel lekker!
Hahahahaha,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Te vroeg!! (Too early!!)
Ik verwachtte een meisje van 10 ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan alleen deze foto vinden:
[ afbeelding ]
Maar hier is ze een beetje raarik kan het me ook niet meer zo goed herinneren of zei het wel was, weet wel dat ze toen lekker was
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Dora kan ik wel mee leven - maar dat fucking aapje van haar, boots.. Martelen met gloeiende staven in zijn anus zou nog te vriendelijk zijn.
Tegenvallertje ditquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan alleen deze foto vinden:
[ afbeelding ]
Maar hier is ze een beetje raarik kan het me ook niet meer zo goed herinneren of zei het wel was, weet wel dat ze toen lekker was
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Hé hé. We gaan nou niet TS het voordeel van de twijfel geven he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |