Ik luister graag naar hem, heeft ook een column in het NRC, dacht ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:11 schreef Mark het volgende:
[..]
De man die wetenschap zelfs voor mij begrijpelijk weet te maken.
echt niet..is al een oud "zeefje", door iedereen te begrijpenquote:
Neen niet dat ..maar het komt in de buurt, iets wiskundigs dat elegant wordt gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:23 schreef De_Hertog het volgende:
Is dat die methode om het kleinste gemene veelvoud te vinden?
Priemgetallen dan? Bepalen of een getal priem is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neen niet dat ..maar het komt in de buurt, iets wiskundigs dat elegant wordt gedaan
Goed genoeg, het is een zeer elegante en eenvoudige methode om priemgetallen te bepalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Priemgetallen dan? Bepalen of een getal priem is?
Ja, het spreekt ook wel aan als niets van wiskunde weet. omdat het zo simpel is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had het kunnen weten, wiskunde heeft altijd met priemgetallen te maken..
Inderdaad erg makkelijk en logisch. Heb dat al wel eens toegepast zonder de naam te wetenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja, het spreekt ook wel aan als niets van wiskunde weet. omdat het zo simpel is.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar die is het niet. De serie is verder nauwelijks nog bekend, maar het nummer wel. Staat ook met 'theme' erin op de soundtrack van de Blues Brothers, maar veel mensen hebben niet door dat het van een serie komt. De meesten zullen het, in andere uitvoeringen, als 'dat nummer van de blues brothers' kennenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Rawhide?
Misschien, maar de beste man heeft meer gedaan. En de Blues Brothers hebben bij mijn weten nooit de Pink Panther Theme gespeeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef Mark het volgende:
Henry Manicini => Pink Panther
Ah, dus dat was geen antwoord op de vraag?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef Mark het volgende:
Klopt, maar die 2 zijn onlosmakelijk verbonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |