Ja dat kan ik nergens vinden? Ik kan wel zelf een netwerk aan maken maar ik kan nergens instellen dat hij dan ook nog met dat andere netwerk verbinding maakt.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:20 schreef Tware het volgende:
druk op je airport icoontje, klik create network, of maak netwerk aan, en zorg in de preferences dat je de internet verbinding deelt.
Volgens mij kan je alleen je bekabelde netwerk delen via wifi, of andersom. Maar niet wifi-wifi.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nergens vinden? Ik kan wel zelf een netwerk aan maken maar ik kan nergens instellen dat hij dan ook nog met dat andere netwerk verbinding maakt.
Klopt, je hebt maar één WiFi-ontvanger en die kun je niet tegelijkertijd op twee netwerken (dus het netwerk dat je deelt en het netwerk waar je het mee wilt delen) tegelijk gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen je bekabelde netwerk delen via wifi, of andersom. Maar niet wifi-wifi.
Misschien kun je je wifi-verbinding via Bluetooth delen?quote:
Het gaat om m'n iPhone en het wifi signaal is te zwak voor m'n iPhone om hem te ontvangen blijkbaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien kun je je wifi-verbinding via Bluetooth delen?
Trouwens, als je een apparaat hebt dat WiFi kan ontvangen, waarom stel je dat apparaat dan niet rechtstreeks in op het doelnetwerk?
Routertje verplaatsenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat om m'n iPhone en het wifi signaal is te zwak voor m'n iPhone om hem te ontvangen blijkbaar.
K denk niet dat het met bluetooth kan, zal ff kijken

Het is het draadloos netwerk van de buren.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Routertje verplaatsen
Tsja, ik weet niet of tethering 'de andere kant op' werkt op die manier. Misschien kun je nog iets met gewoon de datakabel, maar dat betwijfel ik.
Dan koop je toch gewoon ff een access point.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik woon bij een man van 64 jaar oud in huis
namelijk mijn opa
Wat doet dat? verbinding maken met de buren en dan het signaal doorsturen ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon ff een access point.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat doet dat? verbinding maken met de buren en dan het signaal doorsturen ofzo?Nee, met een access point kun je je eigen wifi netwerk maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh mja mijn opa heeft geen internetquote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, met een access point kun je je eigen wifi netwerk maken.
Infrarood-ontvanger voor de remote.quote:
Apart inderdaad. Op http://www.apple.com/macbookpro/design.html staat dat het slaaplampje uitgeboord is in het aluminium zodat het er wel doorheenschijnt maar niet zichtbaar is als het uit is. En dan maken ze ernaast alsnog een opening..quote:
Nee, hij opent de pagina gewoon niet. Safari en Firefox allebei gebruikt en doen het beiden niet. Krijg de melding: Openen pagina mislukt. Ook vind ik het zo vreemd dat het FTP programma (Cyberduck) er ook niet in komt, wat het normaal altijd perfect heeft gedaan. Het is echt pas gekomen nadat ik die artikelen vorige week achter elkaar heb ingevoerd. Lijkt wel alsof het boeltje sindsdien zoiets heeft gehad van: Bekijk het je maar... Alhoewel me dat wel erg sterk lijktquote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef TwyLight het volgende:
Hier werkt die site gewoon..
Krijg je een foutmelding o.i.d.?
Probeer het anders eens met Firefox om te kijken of het probleem bij Safari ligt, en als je al Firefox gebruikt probeer het eens met Safari?
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Infrarood-ontvanger voor de remote.
Site werkt hier ook gewoon, probeer eens van een ander IP te surfen (ander locatie/proxy)quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef LeonH het volgende:
Ben echt ten einde raad...
Surfen geen probleem, niks aan de hand, maar een bepaalde site waar ik regelmatig wat op moet zetten kom ik totaal niet meer op! Heb ooit eens een paar artikelen vlug na elkaar gepost en op een gegeven moment laadde hij de pagina niet meer. Ook kom ik niet meer op de ftp van de site waar ik wekelijks dingen moet uploaden.
Probleem gelegd bij de eigenaar van de site of hij misschien ergens een ip-block is tegengekomen, maar die heeft totaal geen problemen en andere gebruikers ook niet... Zou het kunnen dat ik ergens iets moet resetten of iets voor die site? Lijkt wel alsof iets overbelast is geworden o.i.d.
Alvast bedankt!
Als ik via de iPhone surf via de wifi pakt ie 'm ook niet. Als ik 'm op 3G zet heeft ie geen problemen..quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Site werkt hier ook gewoon, probeer eens van een ander IP te surfen (ander locatie/proxy)
Uiteraard werkt het niet via je eigen Wifi of elke computer die thuis staat aangesloten op je netwerk. Het externe IP blijft hetzelfde (te controleren via www.watismijnip.nl), via 3G geeft het geen problemen omdat het via een ander netwerk gebruikt maakt. Maar je zou bijvoorbeeld even kijken of je internet van je buren kan "lenen", want dan heb je een ander IP. Het moet haast wel een IP-block zijn. Je zegt zelf dat het via 3G wel werkt (wat in feite een ander netwerk is en je een ander toegewezen IP krijgt). In dit geval is Tethering voor je wel handig om aan te zetten, want waarschijnlijk kun je er met een Macbook zo op de site komen)quote:Op maandag 27 juli 2009 14:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als ik via de iPhone surf via de wifi pakt ie 'm ook niet. Als ik 'm op 3G zet heeft ie geen problemen..
Op de iMac van mijn ouders pakt ie de site ook niet. Dus het zal ergens in mijn netwerk hier liggen... Maar aangezien er geen block gevonden kan worden, ligt het probleem toch hier ergens... maar wat het is... Het vreemde is dat het echt alleen die site en ftp is...
Dan sluit je een internetabo afquote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh mja mijn opa heeft geen internetik heb zelf wel een airport express
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |