www.surfspot.nl ?quote:
Waarschijnlijk omdat je broertje geen Safari of Firefox gebruikt..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:45 schreef nelisb het volgende:
Vraagje.
Heb een website gemaakt in iweb09.
Deze online gezet. Safari op m'n iPhone werkt ie perfect.
Bij mijn broertje thuis ziet hij de 2 foto albums mappen niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Yap ^^, mijn school staat daar niet tussen bij surfspotquote:
Ik blijf proberenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
in het weekend doet apple niks hoor, dus je kan de hele dag staren maar er zal niks veranderen
Gewerkt. Is dat ook goed?quote:Op zondag 26 juli 2009 05:50 schreef fyah het volgende:
Iemand hier die werkt bij een Apple Premium Reseller als werknemer? Ik heb een paar vraagjes
Weet niet of je inmiddels al antwoord hebt gehad maar ja, dat kanquote:Op zondag 26 juli 2009 09:12 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand trouwens of je de 3.0 al kan jailbreaken? Krijg het echt niet voor elkaar om het te vinden ergens
komt misschien ook omdat vannacht niet ben gaan slapen
dus als iemand het even zou willen voorkauwen![]()
redsn0wquote:Op zondag 26 juli 2009 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Ja wtf zijn al die nieuwe namen nou weer? ultrasn0w?
Ik wil gewoon mn iPhone jailbreaken met een simpel programma waar ik 1 knop hoef te drukken
quickpwn ofzo heette dat toch maar kan het niet meer vinden

Je behoudt gewoon alles. Ik heb het ook gedaan. Smsjes etc in tact.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:06 schreef TwyLight het volgende:
Maar is het wel mogelijk dat ik m'n smsjes behoud bij het jailbraken? ..
volgens mij niet
Eerste hitquote:Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Is dat beter dan Cydia?
En waar vind ik het?:P
Windows (quote:Op zondag 26 juli 2009 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Kan ik op een of andere manier via mijn imac de internet verbinding delen met mn iphone?
(ik zit op inet van de neigbours, wij hebben geen wifimaar mn iphone kan die wifi niet ontvangen helaas, heb alle hoekjes van het huis al geprobeerd, heel soms heeft die 'em toevallig maar dan is die ook zo weer weg meestal)
dankje man!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Windows () heeft een optie om vanuit jouw pc het signaal uit te zenden zodat andere apparaten via jouw computer verbinding maken.
Ik werk bij een dealer.quote:Op zondag 26 juli 2009 05:50 schreef fyah het volgende:
Iemand hier die werkt bij een Apple Premium Reseller als werknemer? Ik heb een paar vraagjes
is het waar dat jullie met zon apple certificaat gratis mobileme accounts hebben?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik werk bij een dealer.![]()
Is dat ook goed? Wat wil je weten?
Ja. Dat klopt.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:32 schreef fyah het volgende:
[..]
is het waar dat jullie met zon apple certificaat gratis mobileme accounts hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |