Als je het via Ethernet doet (kabeltje) is het zelfs sneller als via firewire. zelf ondervondenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:53 schreef Tijn het volgende:
Godsamme, er zit niet eens een FW800 naar FW400 verloopje bij die MBP. Er zit uberhaupt niet 1 kabeltje bij. Wat een armoe, nou moet ik de Migration Assistant via het netwerk draaien.
die ervaring had ik dus absoluut niet. en mijn macbook white en mijn nieuwe alu macbook hadden toch echt beide gigabit ethernet. Sowieso was het wat instabiel over ethernet, niet zo vanzelfsprekend als over firewire.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Als je het via Ethernet doet (kabeltje) is het zelfs sneller als via firewire. zelf ondervonden
edit: als je oude mac ook gigabit ethernet heeft iig..
Ja iLifequote:Op zondag 26 juli 2009 00:20 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar krijg je software erbij zodra je een iMac koopt en zo ja, welke?
Ik meen me nog een topic van een half jaar geleden ongeveer te herinneren..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ik kan eindelijk een beetje met m'n laptop omgaanhet mocht een tijdje duren maar nu ben ik heel blij dat ik voor apple heb gekozen.
Interessantquote:Op zondag 26 juli 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja iLife
http://www.apple.com/nl/ilife/
Nope bij elke nieuwe mac zit de nieuwste versie van iLife (iLife '09 dus) als je echter in 2010 de nieuwe iLife '10 wilt zal je wel moeten betalen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Interessant. Dacht namelijk dat je dat los moest kopen
En Mac OS X krijg je erbij!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
En uiteraard programma's als Safari, iTunes en Mail
Ja, dat is erg sympathiek tegenwoordig. Vindt nog maar eens een Windows-computer van HP/Dell/Toshiba/Acer/ met een Windows-CD'tje. Nee je mag zelf een Restore-cd maken of er zit een Restore-cd'tje bij met allerlei trialwaretroep bij die je niet nodig hebt...quote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 26 juli 2009 09:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, dat is erg sympathiek tegenwoordig. Vindt nog maar eens een Windows-computer van HP/Dell/Toshiba/Acer/ met een Windows-CD'tje. Nee je mag zelf een Restore-cd maken of er zit een Restore-cd'tje bij met allerlei trialwaretroep bij die je niet nodig hebt...
Bij een Apple krijg je nog tenminste een DVD met het OS erop.
IDD, zoals MS Office en iWork.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
met allerlei trialwaretroep bij die je niet nodig hebt...
Ze willen eerst kijken of je wel cool genoeg bent.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef xSann het volgende:
Eergisteren een macbook pro besteld =)
Status : Word Beoordeeld.
Je hebt de financieringsregeling gedaan?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef xSann het volgende:
*weet van niks*quote:Op zondag 26 juli 2009 12:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt de financieringsregeling gedaan?
Heb ik ook, ook bankoverschrijving.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef xSann het volgende:
in het weekend doet apple niks hoor, dus je kan de hele dag staren maar er zal niks veranderenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef xSann het volgende:
Ja het duurt best dat beoordelen X_X.. Wanneer heb jij besteld dan? Ik vrijdag om 5 uur.
Woensdag aan het begin van de avond, dus prepare haha.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef xSann het volgende:
Ja het duurt best dat beoordelen X_X.. Wanneer heb jij besteld dan? Ik vrijdag om 5 uur.
heb je uit de studentenshop besteld?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef xSann het volgende:
[..]
*weet van niks*
Heb voor bankoverschrijving gekozen alleen hij staat nogsteeds op word beoordeeld o.o
...
Na even gekeken te hebben op google, nee zover ik weet heeft mijn school dat niet, heb wel studentenkorting gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |