jaja !quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat is wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg triest.
Woensdag ga ik toch echt op vakantie, voor ruim een maand.
Jij bent 12 ofzo? Jij hoeft niet te betalenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat is wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg triest.
Woensdag ga ik toch echt op vakantie, voor ruim een maand.
Of een halve waarheid vertellen, dan zijn ze wel op vakantie geweest, maar niet naar Bermuda maar naar Terschelling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jokken is lang niet zo erg als liegen.
omgquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:11 schreef Marble het volgende:
Ik heb ook wel gehoord van jokrelaties en jokkinderen. Vroeger had ik eens een collega die altijd leuke anekdotes vertelde over zijn kinderen en tripjes naar pretparken enzo totdat de cheffin ontdekte dat ie homo was en nog maagd en dat met veel tamtam op intranet publiceerde.
Ja zo zaten wij ook toen we het lazen, hele intranet heeft nog anderhalve dag plat gelegen wegens overbelasting.quote:
Maar je struikelt er ook over de breezahsletjes, daarom boek ik het geen tweede keer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:28 schreef sp3c het volgende:
ik ga altijd op vakantie naar mijn balkon!!!
misschien geen populaire bestemming maar het bier is er goedkoop
quote:
Adjiedj Bakasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat heb je toch met je oom?
Vindt hij het wel ok dat je zijn foto op fok pleurt?
Ja da's zeker triest, maar is het niet weer zo een ''verzonnen'' Telegraaf verhaal, kan me bijna nietquote:
Waar woont jouw balkon? Ik wilde graag de tweede week van Augustus boeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:28 schreef sp3c het volgende:
ik ga altijd op vakantie naar mijn balkon!!!
misschien geen populaire bestemming maar het bier is er goedkoop
De joktrendquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Trendwatcher, wat een fantastische baan moet dat zijn zeg. Je zit een beetje achter je bureau, je surft wat op internet, je denkt een beetje na en hoppa: nieuwe trend.
En dan ook nog denken alsof het bijzonder is en je een avond foto's kijken in de maag splitsen. Foto's van een bos of zo. Een 'avontuurlijke reis' of een 'wereldreis', terwijl ze een paar duizend kilometer vliegen om op diezelfde paar vierkante kilometers een kaartje vol te schieten zoals de rest van avonturierskudde. "We kwamen iemand tegen die hier om de hoek woont, zo toevallig!" Nee, helemaal niet toevallig. Net zo min als het toevallig is dat je in Lloret een Friet van Piet treft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef _Qmars_ het volgende:
Verre vakantie borrelpraat is de nieuwe peniscompensatie op verjaardagen en sociale bijeenkomsten. 'Ik ben daar geweest'. ''Dat is leuk, maar ik heb een wereldreis gemaakt, en elk continent bezocht''. Wat, ik ben in de ruimte geweest'. Vooral onder hoogopgeleiden is het schering en inslag.
Jokohama kan ookquote:
Liegbeest, je bent daar al lang aangekomenquote:
JupiLer?quote:
Verstandig GIa. Men denkt dat altijd alles maar kan. Iedereen vrij laten om te bepalen of je op vakantie gaat of niet. Ik zit nu tussen afronding van mijn studie en een baan in. Niet veel geld op dit moment, dan ga ik volgend jaar wel weer. Het is altijd alleen zo jammer dat mensen zo vreemd reageren als je zegt dat je niet op vakantie ga. Ik ga sparen om mijn gastfamilie in Brazilie volgend jaar weer te bezoeken, dat is pas leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:42 schreef -0- het volgende:
WTF Jokvakantie, dat is wel heel erg.
Overigens is de vanzelfsprekendheid van het op vakantie gaan voor sommige wel stuitend.
Ik ga dit jaar niet op vakanite, blijf lekker thuis en ga gewoon regelmatig weg leuke dingen doen en gewoon verder niets.
Als je dan sommige mensen echter hoort als je dat verteld. Verveel je je dan niet dood, en waarom ga je dan niet op vakantie en wil je dan niet op vakantie of kan je het niet betalen.
Nee mens ik heb dit jaar gewoon zin om lekker thuis te blijven vakantie is geen verplichtign zoals velen lijken te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |