SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
gerefreshed en nu Engels O_oquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:07 schreef Atreidez het volgende:
http://www.footballclubonline.com/ch2.html
hier beeld, maar helaas wel met een of ander oostbloktaaltje
als kimi niet in de weg gaat rijdenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:58 schreef LeXX het volgende:
Wat doet Force india het goed, ik voel gewoon dat ze punten gaan pakken deze keer!
Maar de echte hamvraag is natuurlijk wat Piquet gaat doen. In de eerste twee vrije trainingen zat hij er namelijk weer goed bij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als kimi niet in de weg gaat rijden![]()
tevens tvp
En dan is Lewis nog niet eens blij met de autoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:32 schreef Atreidez het volgende:
Kan geen toeval meer zijn met die McLarens... Nu voorlopig alweer 1 en 3.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:58 schreef LeXX het volgende:
Wat doet Force india het goed, ik voel gewoon dat ze punten gaan pakken deze keer!
[offtopic]Hoi Sally, back again?[/offtopic]
ik had niet anders verwacht natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar de echte hamvraag is natuurlijk wat Piquet gaat doen. In de eerste twee vrije trainingen zat hij er namelijk weer goed bij.
Yeah baby, weer airtime voor Force India!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Mag best gezegd worden dat DC een leuke presentator is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |