quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:55 schreef tbenschop het volgende:
M.a.w. hoe zou ik de verzending van een brief die al is opgehaald uit de de brievenbus kunnen annuleren? Is daar één of ander telefoonnummer voor? Misschien een algemeen nummer of een nummer van de postsorteer?
Definitely.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef Appletree het volgende:
Het is een liefdesbrief.
Liftquote:
Zou ik aangetekend versturen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ontslagpapieren.
Edit: Ik wilde eigenlijk scheidingspapieren typen.
Dan wil je zeker weten dat ze aankomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Edit: Ik wilde eigenlijk scheidingspapieren typen.
Ik ook ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:28 schreef Klonk het volgende:
ik zou scheidingspapieren ondertekend versturen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef Appletree het volgende:
Het is een liefdesbrief.
Hoe ruikt dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en stinkt als een 4 maanden dooie rat.
Een wat??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Liefdesbrief aan z'n 58 jarige werkgever die last heeft van zn te dikke buik, daarnaast net zoveel rughaar heeft als een orang oetang, en stinkt als een 4 maanden dooie rat.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Liefdesbrief aan z'n 58 jarige werkgever die last heeft van zn te dikke buik, daarnaast net zoveel rughaar heeft als een orang oetangPWSteal.Ldpinch.D, en stinkt als een 4 maanden dooie rat.
quote:Verdachte brief bij rechtbank
Publicatie: 24/07/09 10:37 Laatst gewijzigd: 24/07/09 11:23 Bij de rechtbank in Lelystad is vrijdag een poederbrief afgeleverd.
De postkamer is hermetisch afgesloten. De rechtbank is verder wel gewoon open. Dat heeft een beveiligingsfunctionaris van de rechtbank gezegd. De inhoud van de brief wordt momenteel onderzocht. De politie wil alleen bevestigen dat het om een brief met onbekende substantie gaat.
Wat staat erin!?1quote:
In zijn briefquote:
Stuur ze naar SBS6, dan krijg je gratis sekslesquote:
Met een stempel erbovenopquote:
Nee, daar proberen ze ons blij mee te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Aan dat topic te zien eerder een dooie mus
Wow. Jij bent zeker de grappigste thuis. En je bent viesquote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Viezerik.
Ik word hier een beetje geil van, als homo zijnde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |