partyflockquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die zaterdag mee hierheen wilt?
http://partyflock.nl/party/159055:The_alcoholic_party.html
Pas maar op straks sta je als medeplichtige op geenstijl net als lamon.quote:
Ik dacht eerst dat je was neergeschoten.quote:
hehe nee dat was ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:27 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je was neergeschoten.
Weer is kut, maar gister zag ik een hottie die leek op Christian Bale... maar die zie ik nooit meerquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hey , negertietje, hoe is je vakantie?
[..]
Kankermoe.
Er is niets te doen hier man, kinderdisco en er zijn mongolen die hun petjes te hoog op hun hoofd dragen die naar me kijken en mijn aandacht proberen te trekken... fucking nitwitsquote:
Owned.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weer is kut, maar gister zag ik een hottie die leek op Christian Bale... maar die zie ik nooit meer
Dit.quote:
IK HEB ZE ANDERS WEL VOOR HET UITKIEZEN (maar ze zijn geen beurt waardquote:
Dan heb je er niks aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK HEB ZE ANDERS WEL VOOR HET UITKIEZEN (maar ze zijn geen beurt waard)
hoe oud zijn ze op die disco?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er is niets te doen hier man, kinderdisco en er zijn mongolen die hun petjes te hoog op hun hoofd dragen die naar me kijken en mijn aandacht proberen te trekken... fucking nitwits
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er is niets te doen hier man, kinderdisco en er zijn mongolen die hun petjes te hoog op hun hoofd dragen die naar me kijken en mijn aandacht proberen te trekken... fucking nitwits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Arme jij.
CHATBOXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je hebt sowieso niks aan mannen, [haags accent] stukken tuig [/haags accent]quote:
quote:
plat amsterdams pratenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt sowieso niks aan mannen, [haags accent] stukken tuig [/haags accent]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |