Klakkeloos gejat en aangepastquote:
Done.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
DAM naar Pompey, zoals ik al eerder meldde.
Als ervaren 2e man achter Weversquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zou Bas Roorda toevoegen aan RKC? Denk niet dat ie veel beter is dan wat ze nu hebben.
Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?quote:
Waar ging 't mis bij 't lezen van "transfergeruchten" DAM? Ik post wat ik lees op 't net. En 't zijn niet de minste bronnen volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
En ik zeg dat je onzin lult.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je bent wel snel op je ego getrapt als 't niet in je straatje past he? Ik heb nergens gezegd dat 't goede bronnen zijn, sowieso ben ik niet alwetend. Ik post alleen wat ik lees.
Alsof alles wat jij post ook uitkomt .. Je had spelersmakelaar moeten worden.
Geen van beidequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je dineert met Diego himself, of lik je z'n ijslolly?
Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En ik zeg dat je onzin lult.
Dank je. Blijkbaar snapt niet iedereen dat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.
http://soccer4u.nl/nieuws(...)koop-van-Real-Madridquote:'Xabi Alonso volgende aankoop van Real Madrid'
Xabi Alonso, de 27- jarige middenvelder van Liverpool, zal volgens de Spaanse krant Sport toch de nieuwste aankoop van Real Madrid worden. Liverpool zou een bod van Real Madrid van 35 miljoen euro hebben geaccepteerd. De krant denkt zelfs te weten dat de transfer binnen enkele uren zal worden afgerond.
Aanvankelijk wilde Liverpool niet praten over een transfer. De vastberadenheid van, vooral trainer Manuel Pellegrini van Real Madrid, wordt dus waarschijnlijk beloond.
Xabi Alonso speelt vanaf 2004 bij de ploeg uit Engeland. Via Real Sociedad B, SD Eibar(huurbasis) en weer Real Sociedad, werd Alonso voor 22,1 miljoen euro verkocht aan Liverpool. Daar won hij in 2005 de Champions League, door in de finale AC Milan na strafschoppen te verslaan.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Enchanter het volgende:
Ronaldinho en Luis Fabiano >>>> Chelsea
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |