ja, zo kan je het ook noemen..quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, krijg ik nou nooit rust?Zit je eindelijk lekker, krijg je weer een alarm-signaal door.
Verplichte TVP.
Kijk die zanger man....quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, krijg ik nou nooit rust?Zit je eindelijk lekker, krijg je weer een alarm-signaal door.
Verplichte TVP.
WAT IS DATquote:
Niet, ik luister het ook en ik ben geen alto. Dus onterecht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die muziek is juist bestemd voor kanker alto's.
ik heb het over zijn dansmovesquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kijk die kop van jou dan, slome lul.
Immortalquote:
het gaat mij ook niet zozeer om de muziek, ieder zijn meuk. Alleen die clip.. Hoe die zanger doet , zeg maar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Immortal heb ik niks op tegen, maar die video's van Black Metal in het algemeen zijn.
Het ergste is nog wel van Hecate Enthroned en van Nocturnal Depression.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Immortal heb ik niks op tegen, maar die video's van Black Metal in het algemeen zijn.
Das klassiek spul joh!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef Michielos het volgende:![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die zanger!!!!
Wat een ontzettend tiefusnummer zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |